[MeulC] Post-SP2 Update Pack Januari 2006 (Windows Update)

Discussion of Dutch translation of the Update Pack. Wees vrij om in het Nederlands te discussiëren!
MEULC

[MeulC] Post-SP2 Update Pack Januari 2006 (Windows Update)

Post by MEULC » Sat Jan 14, 2006 11:14 am

Post-SP2 Update Pack Januari 2006 (Windows Update)

Post-SP2 Update Pack For Windows XP SP2 Dutch
KB873339 - Vulnerability in HyperTerminal could allow code execution
KB885250 - Vulnerability in server message block could allow remote code execution
KB885626 - Computer stops responding after restarting to complete SP2 installation
KB885835 - Vulnerabilities in kernel and LSASS allow privilege elevation
KB885836 - Vulnerability in WordPad could allow code execution
KB886185 - Narrow definition of My network or local subnet restriction option in Windows Firewall
KB887472 - Security update for Microsoft Windows Messenger
KB887742 - Stop error "Stop 0x05 (INVALID_PROCESS_ATTACH_ATTEMPT)" received
KB887797 - Outlook Express for Windows update
KB888113 - Vulnerability in hyperlink object library could allow remote code execution
KB888302 - Vulnerability in Windows could allow information disclosure
KB890046 - Vulnerability in Microsoft agent could allow spoofing
KB890859 - Vulnerabilities in Windows kernel could allow elevation of privilege and denial of service
KB891781 - Vulnerability in DHTML editing ActiveX control could allow code execution
KB893066 - Vulnerabilities in TCP/IP could allow remote code execution and denial of service
KB893756 - Vulnerability in Telephony service could allow remote code execution
KB893803 - Windows Installer 3.1 (v2)
KB894391 - Attachment names not displayed in e-mails or "Generic Host Process" error after installing MS05-012 update
KB896358 - Vulnerability in HTML Help could allow remote code execution
KB896422 - Vulnerability in Server Message Block could allow remote code execution
KB896423 - Vulnerability in Print Spooler service could allow remote code execution
KB896424 - Vulnerabilities in Graphics Rendering Engine Could Allow Code Execution
KB896428 - Vulnerability in Telnet client could allow information disclosure
KB898461 - Permanent copy of the Package Installer for Windows
KB899587 - Vulnerabilities in Kerberos could allow denial of service, information disclosure, and spoofing
KB899589 - Vulnerability in the Client Service for NetWare Could Allow Remote Code Execution
KB899591 - Vulnerability in Remote Desktop Protocol could allow denial of service
KB900725 - Vulnerabilities in Windows Shell Could Allow Remote Code Execution
KB900930 - Update that addresses Outlook Express 6.0 issues
KB901017 - Vulnerability in the Microsoft Collaboration Data Objects could allow code execution (Windows)
KB901214 - Vulnerability in Microsoft Color Management Module could allow remote code execution
KB902400 - Vulnerabilities in MS DTC and COM+ Could Allow Remote Code Execution
KB904706 - Vulnerability in DirectShow Could Allow Remote Code Execution
KB905414 - Vulnerability in Network Connection Manager Could Allow Denial of Service
KB905749 - Vulnerability in Plug and Play Could Allow Remote Code Execution and Local Elevation of Privilege
KB905915 - Cumulative Security Update for Internet Explorer - december 2005
KB908519 - Vulnerability in Embedded Web Fonts Could Allow Remote Code Execution
KB909520 - Microsoft Base Smart Card Cryptographic Service Provider Package
KB910437 - Automatic Updates can no longer download updates after an Access Violation error occurs
KB912919 - Vulnerability in Graphics Rendering Engine Could Allow Remote Code Execution
KB890830 - Microsoft Malicious Software Removal Tool 1.12
KB892130 - Windows Genuine Advantage Validation Tool
KB873374 - Microsoft GDI+ Detection Tool
Macromedia Shockwave Flash 8.0.22.0
Windows Update Engine
Office Update Engine

Windows Media Addon
KB902344 - Some portable devices may take 30 seconds or longer to start playing back a piece of content
KB831240 - Microsoft HighMAT CD Writing Wizard
KB909993 - Windows Media Connect 2.0
Windows Media Player 10 Build 3802

.Net Framework Addon
Microsoft .Net Framework 1.1 SP1 (with KB886903 & Dutch Language Pack)

Automatic Integration
Manual Integration (also check this)
Last edited by MEULC on Mon Jan 30, 2006 8:39 am, edited 6 times in total.

Receiver

Post by Receiver » Sat Jan 14, 2006 1:32 pm

kunnen we weer een maand voor uit. bedankt

muts_19

Post by muts_19 » Sat Jan 14, 2006 1:49 pm

ik kan helaas niet veel bijdragen aan deze packs, gewoonweg omdat ik de kennis mis. nietemin maak ik wel dankbaar gebruik van de packs die jij/jullie in elkaar draaien. super!

edit: zijn dit eigenlijk alle hotfixes die na sp2 uitgegeven zijn geworden? het lijken er zo weinig of komt dat omdat sommige weer vervangen worden door nieuwe hotfixes?

jeronantropis

Post by jeronantropis » Sat Jan 14, 2006 3:13 pm

muts_19 wrote:ik kan helaas niet veel bijdragen aan deze packs, gewoonweg omdat ik de kennis mis. nietemin maak ik wel dankbaar gebruik van de packs die jij/jullie in elkaar draaien. super!

edit: zijn dit eigenlijk alle hotfixes die na sp2 uitgegeven zijn geworden? het lijken er zo weinig of komt dat omdat sommige weer vervangen worden door nieuwe hotfixes?
in deze pack zijn enkel de "hotfixes" die in windows update verschijnen (als ik me niet vergis). In de pack van Ryan zit gewoon élke hotfix die is uitgekomen, zijnde fixes voor problemen die bij +/- 0.1% van de windows gebruikers optreden en die dus niet verschijnen in WUpdate.

Dat is ook de rede dat ik Meulc's pack véél beter vind dan dat van Ryan. If it ain't broke, don't fix it. En al die updates van Ryan zorgen maar enkel vor meer cab files, die dan weer (zie paar maand geleden) problemen geven bij de installatie ...

muts_19

Post by muts_19 » Sat Jan 14, 2006 3:29 pm

jeronantropis bedankt voor je snelle antwoord, het is me zeer duidelijk nu!

MEULC

Post by MEULC » Sat Jan 14, 2006 4:56 pm

Klopt inderdaad dat dit pack enkel de updates bevatten die op Windows Update Website verschijnen, de zogenaamde GDR-hotfixes.

Ik bemerk juist dat het zou kunnen dat er tijdens de installatie van windows (op T13 min) wel eens een dosvenstertje kan verschijnen. Dit is .net framework dat op dat moment geinstalleerd wordt. Ikzelf heb op mijn CD een $oem$ directory staan, waarin ik ook cmdow.exe heb zitten. Dit kleine progje zorgt ervoor dat dosvensters verborgen blijven.
Uiteindelijk maakt het niet veel uit, het is maar gewoon dat je weet vanwaar het dosvensten komt als je het ziet :)

SolidasRock

Post by SolidasRock » Tue Jan 17, 2006 6:44 am

@MEULC, Weeral zie ik dat je framework 1.1 in je pakketje hebt opgenomen, net als WMP10. Daar zijn al bestaande pakketjes voor en maakt je pakketje onnodig groot? Verder weet ik niet of het gaat conflicteren zo een dubbelop installatie?

Mjah, verder weeral lof voor je moeite om zo een pakketje te maken en zeikerds als ik te trotseren. :rolleyes:

edit: Ow uuuh, de vorige keer had ik de decemberpakketje geslipstreamed met RyanVMintegrator 1.0.4, geen enkel probleem, succecvolle installatie enzo, weet niet of de problemen die bekend zijn met 1.0.5 iets is wat niet in 1.0.4 ingebouwd is....
Last edited by SolidasRock on Thu Jan 19, 2006 8:44 am, edited 1 time in total.

RessiV

Post by RessiV » Tue Jan 17, 2006 10:03 am

Ik zal het is gaan proberen, voor het eerst dat ik hier zo'n update pack download en ga slipstreamen.

Bedankt!

muiz
Moderator

Post by muiz » Fri Jan 20, 2006 5:25 am

framework 1.1 word niet geinstaleerd zelfs niet als ik er zelf een verwijzing naar maak in svcpack.inf

MEULC

Post by MEULC » Sun Jan 22, 2006 4:09 am

Staat hij op WU dan?

Hier wordt ie gewoon geinstalleerd. Er wordt wel niets in Add/Remove programs geplaatst. Die register waarde heb ik eruit gehaald, omdat het toch niet de bedoeling is het ooit te uninstalleren

jeronantropis

Post by jeronantropis » Mon Jan 23, 2006 11:48 am

ik heb het niet getest, maar ik wil gewoon maar ff zeggen dat ik het een héél goed idee van MEULC vind om die .NET er al in te steken :) . hopelijk komt er snel een Nld. update voor .NET 2.0, zodat die er ook kan ingestoken worden.

ik vind het gewoon ronduit vervelend dat ik vroeger altijd 3 keer moest herstarten, gewoon om .NET te installeren. en ivm dat "er bestaan al packs": ja, is waar. 'k vind het persoonlijk gewoon handiger dat alles ineen zit ... en die paar megs meer om te downloaden is gn énkel probleem voor mij :) ...

keep up the good work ;)

SolidasRock

Post by SolidasRock » Tue Jan 24, 2006 12:17 am

jeronantropis wrote:ik heb het niet getest, maar ik wil gewoon maar ff zeggen dat ik het een héél goed idee van MEULC vind om die .NET er al in te steken :) . hopelijk komt er snel een Nld. update voor .NET 2.0, zodat die er ook kan ingestoken worden.

ik vind het gewoon ronduit vervelend dat ik vroeger altijd 3 keer moest herstarten, gewoon om .NET te installeren. en ivm dat "er bestaan al packs": ja, is waar. 'k vind het persoonlijk gewoon handiger dat alles ineen zit ... en die paar megs meer om te downloaden is gn énkel probleem voor mij :) ...

keep up the good work ;)
Pfff... het gaat niet om die enkele MBtjes (12 MB voor enkel alleen de framework 1.1 is ook weer niet nix) downloaden maar dat rapidshare een maximum aantal MB upload beperking heeft waar meulc moeite mee heeft om zijn pakketje klein genoeg te houden.

3 keer herstarten doe je echt wat fout hoor. Ik installeer alles via WPI en in 1 reboot is elk programma en ander zooi en .Net geinstalleerd.

Jammer dat meulc niet zelf reageert hierop maar goed.

Hp38guser oppert zelf in zijn topic om meulc een addon te laten maken voor de .Net zodat meulc zich voortaan kan richten op puur alleen de kritieke updates (hp38guser heeft al de MP10 addon gemaakt he, dus logischerwijs hoeft meulc hier nix meer aan te doen).

Dat zou het makkelijkerder voor hem en ons maken uiteindelijk.

MEULC

Post by MEULC » Tue Jan 24, 2006 2:34 am

Het is zo dat ik dit pack in de eerste plaats nog altijd voor mijn eigen maak. Vandaar ook dat ik gewoon alles in 1 pack zet. Voor mij is dat het makkelijkste te onderhouden.

Wat ik wel zou kunnen doen (maar ik beloof helemaal niets) is om in de toekomst een updatepack te maken met alle hotfixes die op WU staan, en dan 2 add-on packs: WMP10 (want ook hier wil ik alleen de updates insteken die op WU komen) en .NET framework.

jeronantropis

Post by jeronantropis » Tue Jan 24, 2006 5:02 am

MEULC wrote:want ook hier wil ik alleen de updates insteken die op WU komen
bedoel je een wmp pack met enkel wmp updates? toch een volledige wmp dan hoop ik :) .

ps: goed idee ivm die 3 packs. 'k vind het gewoon handig dat vooral wmp en en .NET er al inzitten ... en als jij het maakt, zit er ineens een dutch language pack bij. moet ik dat niet ook nog gaan downloaden ...

good job 8)

MEULC

Post by MEULC » Thu Jan 26, 2006 12:17 pm

Voila, originele post is aangepast. Heb alles herverdeeld in 3 packs. Eigenlijk zou nu alles nog eens goed getest moeten worden... Maar dat mogen jullie doen :-)

SolidasRock

Post by SolidasRock » Thu Jan 26, 2006 12:25 pm

MEULC wrote:Voila, originele post is aangepast. Heb alles herverdeeld in 3 packs. Eigenlijk zou nu alles nog eens goed getest moeten worden... Maar dat mogen jullie doen :-)
Nice work!

*ben aan het downloaden*

offtopic: ben ik trouwens gek of is de uploadlimiet verhoogd van 50 naar 100MB :shock: ?

Receiver

Post by Receiver » Thu Jan 26, 2006 1:45 pm

zo dan de update pack is een stuk kleiner geworden zonder wmp 10 en .net framework :o good job Thanks :D

MEULC

Post by MEULC » Fri Jan 27, 2006 2:05 am

Ik was KB902344 vergeten te melden in het Windows Media Pack. Deze update zit er ook in (Update voor Media Player). Je hoeft het pack dus niet opnieuw te d/l, de update zat erin, was em alleen in de post vergeten te melden

PS: klopt inderdaad dat je nu op rapidshare tot 100mb kunt opladen.

SolidasRock

Post by SolidasRock » Fri Jan 27, 2006 7:17 am

MEULC wrote:Ik was KB902344 vergeten te melden in het Windows Media Pack. Deze update zit er ook in (Update voor Media Player). Je hoeft het pack dus niet opnieuw te d/l, de update zat erin, was em alleen in de post vergeten te melden

PS: klopt inderdaad dat je nu op rapidshare tot 100mb kunt opladen.
Ik heb gisteren jouw en hp38guser mediapakketje vergeleken. Scheelt maar 1 MB. Elk bestand van jou is kleiner dan die van Hp38guser (sterkere compressie?).

Ik had eerlijk gezegd verwacht dat jouw mediapakketje stukken kleiner zou zijn dan die van hp38guser omdat hij alle hotfixes enzo erin heeft zitten en jij alleen de kritieke.

Verder is jouw frameworkpakketje ook wat groter dan die van mij, scheelt ongeveer 7 MB. Die van mij heb ik een keer gehad van muiz die op zijn beurt van MSFN heeft gedownload. tis 7zipped pakketje met alles erin zoals bij jou. Ik had verwacht dat je hetzelfde pakketje zou gebruiken.

Ik heb me dvd nog niet herbouwd. Zal het posten of het goed werkt.

jeronantropis

Post by jeronantropis » Fri Jan 27, 2006 7:31 am

klein vraagje: zijn die "addon packs" gewoon in nLite mee te importeren in hetzelfde tabblad als de hotfixes? dus dan moet ik naast het gewone hotfix-pack ook nog die 2 addonpacks selecteren bij "integrate hotfixes". 'k vraag het maar omdat die addons niet echt hotfixes zijn maar echt wel updatepacks/software-uitbreidingen ...

SolidasRock

Post by SolidasRock » Fri Jan 27, 2006 7:37 am

jeronantropis wrote:klein vraagje: zijn die "addon packs" gewoon in nLite mee te importeren in hetzelfde tabblad als de hotfixes? dus dan moet ik naast het gewone hotfix-pack ook nog die 2 addonpacks selecteren bij "integrate hotfixes". 'k vraag het maar omdat die addons niet echt hotfixes zijn maar echt wel updatepacks/software-uitbreidingen ...
Ja, die addons zijn aanvullingen op het hotfix pakketje, zo moet je het zien.

Je kan ook besluiten de addons niet te gebruiken, dus niet verplicht of zo. Maar idd, als 1e de hotfix selecteren en daarna de addons.

MEULC

Post by MEULC » Fri Jan 27, 2006 9:40 am

SolidasRock wrote:Ik heb gisteren jouw en hp38guser mediapakketje vergeleken. Scheelt maar 1 MB. Elk bestand van jou is kleiner dan die van Hp38guser (sterkere compressie?).

Ik had eerlijk gezegd verwacht dat jouw mediapakketje stukken kleiner zou zijn dan die van hp38guser omdat hij alle hotfixes enzo erin heeft zitten en jij alleen de kritieke.

Verder is jouw frameworkpakketje ook wat groter dan die van mij, scheelt ongeveer 7 MB. Die van mij heb ik een keer gehad van muiz die op zijn beurt van MSFN heeft gedownload. tis 7zipped pakketje met alles erin zoals bij jou. Ik had verwacht dat je hetzelfde pakketje zou gebruiken.

Ik heb me dvd nog niet herbouwd. Zal het posten of het goed werkt.

Vergeet niet dat in mijn mediapakket niet alleen Media Player 10 zit, maar ook Windows Media Connect 2.0 en Highmat CD Writing Wizard.

ivm .Net framework. Ik heb mijn eigen pakket gemaakt (is gezipt met winrar, dus minder sterk als 7zip)

Acheron

Post by Acheron » Fri Jan 27, 2006 9:49 am

De compressie van m'n Update Packs is inderdaad niet maximaal. Maar ik bespaar liever installatietijd dan MB's wanneer het om compressie gaat. Vooral op wat oudere systemen kan zwaardere compressie flink meer tijd kosten om te verwerken dan de standaard compressie.

XIII

Post by XIII » Sun Jan 29, 2006 3:18 pm

De .net addon werkte bij mij niet.

Na installatie wilde Windows Update .net installeren, maar klaagde vervolgens dat er al een installatie liep. Uiteindelijk moest ik 3x iets downloaden van de update site om .net volledig geinstalleerd te krijgen.
We are one, but we are not the same... Talk to each other!

MEULC

Post by MEULC » Mon Jan 30, 2006 5:35 am

Da addon zou nu moeten werken. Heb ene met 7zip gemaakt ipv winrar.
Pakket is nu ook iets kleiner geworden.

Ik merk wel dat je niet alle 3 packs na elkaar kunt downloaden op rapidshare.... Is het dan niet beter om toch terug 1 groot pakket te maken?

jeronantropis

Post by jeronantropis » Mon Jan 30, 2006 7:02 am

MEULC wrote: Ik merk wel dat je niet alle 3 packs na elkaar kunt downloaden op rapidshare.... Is het dan niet beter om toch terug 1 groot pakket te maken?
klopt: je kan maar 50 mb per uur downloaden ofzo ('t kan ook iets meer zijn maar er zit in elk geval een limiet op). Tenzij je natuurlijk een premium-account hebt (een aanrader trouwens, en niet eens zo duur :) ) ...

jeronantropis

Post by jeronantropis » Mon Jan 30, 2006 7:03 am

link naar .NET addon is verkeerd: hij linkt gewoon naar rapidshare.de, en niet naar het bestand ...

SolidasRock

Post by SolidasRock » Mon Jan 30, 2006 7:52 am

Linkje naar mijn NetfxSP1.exe, het is dus geen cab maar meer voor diegenen die ook mogelijkheid willen op andermans windows een kant en klare .Net erop te pleuren. Tevens zou meulc hiernaar kunnen kijken en eventueel vergelijken met zijn huidige pakketje.

In dit pakketje zitten dus languagepack, 1.1, 1.1SP1 en het is 12,2 MB groot en zonder switches te installeren.

http://rapidshare.de/files/12160973/netfxsp1NL.exe.html

zilexa

Post by zilexa » Mon Jan 30, 2006 1:13 pm

Uhm er zijn al addon packs voor wmp10 en .net toch? dus die hoef je dan toch helemaal niet te maken?

@Meulc, cmdow.exe verbergt de schermpjes niet zo effectief zoals je weet zie je toch een zwart schermpje flashen.
Hiervoor in de plaats kun je HIDE.EXE gebruiken (verbergt ook programma's die je start vanuit het .cmd bestand) of Batchrunner.exe (verbergt dat wat je start met cmd niet).
Batchrunner is te vinden via MSFN... HIDE.EXE heb ik niet zo gauw een link voor.

SolidasRock

Post by SolidasRock » Mon Feb 13, 2006 8:00 pm

De regels voor rapidshare veranderen blijkbaar vaker want nu was ik ineens wel mogelijk om 2 files achter mekaar te downen en bij de 3e stond, u heeft al 2700 MB gedownt, wacht 77 minuten voordat u opnieuw kan downloaden of neem premiumaccount. de vorige keer was het nog 60 minuten per torrent maar wel max 100 MB en daarvoor was het nog 50 MB upload de maximum....

Mja, hoe dan ook, meulc, wat zijn je plannen voor de februari pakketje? wordt het 1 grote rar met 3 pakketjes erin, wordt het weer 1 cab?

muiz
Moderator

Post by muiz » Tue Feb 14, 2006 5:49 am

En dan is hopelijk ook .net geupdate en gefixt , want die instaleert hij namelijk niet.
Ik heb hem zelf in svcpack.inf erbij moeten zetten.

muts_19

Post by muts_19 » Tue Feb 14, 2006 6:04 am

zijn er uberhaupt hotfixes? ik heb er nog nergens wat van vernomen. Of zouden ze een maandje vakantie nemen daar :D

MEULC

Post by MEULC » Tue Feb 14, 2006 9:23 am

Voor mij is het makkelijker om gewoon alles in 1 pack te steken :)

SolidasRock

Post by SolidasRock » Tue Feb 14, 2006 10:50 am

muiz2 wrote:En dan is hopelijk ook .net geupdate en gefixt , want die instaleert hij namelijk niet.
Ik heb hem zelf in svcpack.inf erbij moeten zetten.
Welke gebruik je dan? die van 12 mb of 19 mb want meulc heeft zijn frameworkpakketje veranderd zonder het te posten hier....

En tot slot, RVMintegrator kan maar 1 addon hebben. Hoe krijg je zowel media als framework erin?
Last edited by SolidasRock on Tue Feb 14, 2006 11:09 am, edited 1 time in total.

SolidasRock

Post by SolidasRock » Tue Feb 14, 2006 10:53 am

MEULC wrote:Voor mij is het makkelijker om gewoon alles in 1 pack te steken :)
Ok, doe dat dan maar :D

Ergens vind ik het wel handig dat .Net 1.1 al erin zit, dan kan ik 2.0 via WPI selecteren (want ik heb begrepen dat 1.1 en 2.0 niet vlak achter elkaar kan worden geinstalleerd? Is het trouwens een idee om 2.0 ook erin te bouwen? Of gaat dat simpelweg niet?

SolidasRock

Post by SolidasRock » Tue Feb 14, 2006 11:03 am

muts_19 wrote:zijn er uberhaupt hotfixes? ik heb er nog nergens wat van vernomen. Of zouden ze een maandje vakantie nemen daar :D
euh... elke 2e dinsdag van de maand toch? Dus vandaag en dat zou elk moment kunnen gebeuren?

muts_19

Post by muts_19 » Tue Feb 14, 2006 11:41 am

SolidasRock wrote:
muts_19 wrote:zijn er uberhaupt hotfixes? ik heb er nog nergens wat van vernomen. Of zouden ze een maandje vakantie nemen daar :D
euh... elke 2e dinsdag van de maand toch? Dus vandaag en dat zou elk moment kunnen gebeuren?
ja, daar was ik van op de hoogte dat het elke 2e dinsdag van de maand was, maar die is al bijna om.... hmmz wacht ff alleen misschien in Amerika niet wegens tijdsverschil :idea:

MEULC

Post by MEULC » Tue Feb 14, 2006 1:21 pm

MEULC wrote:De addon zou nu moeten werken. Heb ene met 7zip gemaakt ipv winrar. Pakket is nu ook iets kleiner geworden.
Dit ging over het .net framework pakketje. De addon zou nu moeten werken

SolidasRock wrote:Ergens vind ik het wel handig dat .Net 1.1 al erin zit, dan kan ik 2.0 via WPI selecteren (want ik heb begrepen dat 1.1 en 2.0 niet vlak achter elkaar kan worden geinstalleerd? Is het trouwens een idee om 2.0 ook erin te bouwen? Of gaat dat simpelweg niet?
Je kan .net 2.0 niet installeren via SVCPACK.INF, zoals 1.1

SolidasRock wrote:En tot slot, RVMintegrator kan maar 1 addon hebben. Hoe krijg je zowel media als framework erin?
Hoe kom je daarbij? Je kan met RVMintegrator meerdere addon's tegelijkertijd integreren (ctrl toets inhouden tijdens selecteren...)

SolidasRock

Post by SolidasRock » Tue Feb 14, 2006 2:06 pm

meulc wrote:Je kan .net 2.0 niet installeren via SVCPACK.INF, zoals 1.1
Oh, wist ik niet, maar ok, dan is 1 van de 2 iig al ingebouwd.

meulc wrote:Hoe kom je daarbij? Je kan met RVMintegrator meerdere addon's tegelijkertijd integreren (ctrl toets inhouden tijdens selecteren...)
Oh, wist ik niet. Wordt ook nergens verteld? Bedankt voor de tip :D

MEULC

Post by MEULC » Tue Feb 14, 2006 3:24 pm

Testversie van februaripack: http://rapidshare.de/files/13279452/upd ... i.cab.html

Alles staat voorlopig in 1 groot pack.
Test maar, en plaats hier uw commentaren.

muiz
Moderator

Post by muiz » Tue Feb 14, 2006 4:07 pm

Lijstje met wat er in februarie zit?
Heb m er net ingezet , en dit is svcpack.inf :

Code: Select all

[Version]
Signature="$WINDOWS NT$"
BuildNumber=2600
MinorVersion=1
MajorVersion=5

[SetupData]
CatalogSubDir="\I386\svcpack"

[ProductCatalogsToInstall]

[SetupHotfixesToRun]
Dus weer geen .net

SolidasRock

Post by SolidasRock » Tue Feb 14, 2006 4:55 pm

Ik heb de DVD geslipstreamed met de februaripack met RVMIntegrator 1.0.4 en nu na installatie op VMWare begint Windows Update te miepen dat ik KB898461 moet installeren om gebruik te kunnen maken van WU.

Lijkt me dus dat je pakketje niet correct werkt aangezien 1.0.4 altijd zonder problemen heeft gewerkt bij mij? Misschien is er iets anders aan de hand...

Iemand die het kan bevestigen?

Nadat ik dat had gedownload en geinstalleerd kreeg ik ook een validatie (KB892130) voor me kiezen. Daarna kreeg ik 5 updates; KB911565 en KB890830 en KB905915 en KB890046 en KB885836.

Het ziet ernaar uit dat de februari hotfixes niet in dit pack zitten?
Last edited by SolidasRock on Tue Feb 14, 2006 8:10 pm, edited 1 time in total.

SolidasRock

Post by SolidasRock » Tue Feb 14, 2006 5:52 pm

*laatmaar*
Last edited by SolidasRock on Wed Feb 15, 2006 9:28 am, edited 1 time in total.

muiz
Moderator

Post by muiz » Tue Feb 14, 2006 7:52 pm

Als je blokken te zien krijgt dan gebruik je een verkeerde integrator( het unicode probleem , viewtopic.php?t=890 )
1.05 moet je dus niet gebruiken , de nieuwe wel werkende versie is helaas alleen nog voor beta testers.(word tijd dat dit veranderd)

SolidasRock

Post by SolidasRock » Tue Feb 14, 2006 8:13 pm

muiz2 wrote:Als je blokken te zien krijgt dan gebruik je een verkeerde integrator( het unicode probleem , viewtopic.php?t=890 )
1.05 moet je dus niet gebruiken , de nieuwe wel werkende versie is helaas alleen nog voor beta testers.(word tijd dat dit veranderd)
En de laatste nlite1.0rc6i? Werkt die zonder problemen? Krijg ik dan geen leuke legoblokkendoos tekst bestandjes meer te zien :D?

Trouwens, ik gebruik 1.0.4, maar na het checken ben ik erachter dat die ook al niet goed werkt. pffff...

Blijft over: Nlite? Iemand die het weet?

MEULC

Post by MEULC » Wed Feb 15, 2006 2:02 am

Best eerst testen met nlite.
Als je een foute svcpack.inf krijgt, dan scheelt er iets met integreren. Als je namelijk entires.ini opent in mijn pack, dan zie je duidelijk staan welke lijnen er allemaal in svcpack.inf moeten ingevluld worden.

[ProductCatalogsToInstall]
KB......CAT
KB......CAT
KB......CAT

[SetupHotfixesToRun]
XPNETFX1.EXE

zo zou svcpck er moeten uitzien als het succesvol geintegreerd is (via rvmintegrator of nlite)

Ik heb gisteren zelf neit meer kunnen testen. Dat zal voor deze avond en morgen zijn. (had gewoon gehoopt dat het misschien onmiddelijk zou werken :-))

PS: januari pack + februari hotfixes zitten erin
Vulnerability in Windows Media Player Could Allow Remote Code Execution (911565)
http://www.microsoft.com/technet/securi ... 6-005.mspx
Vulnerability in Windows Media Player Plug-in with Non-Microsoft Internet Browsers Could Allow Remote Code Execution (911564)
http://www.microsoft.com/technet/securi ... 6-006.mspx
Vulnerability in TCP/IP Could Allow Denial of Service (913446)
http://www.microsoft.com/technet/securi ... 6-007.mspx
Vulnerability in Web Client Service Could Allow Remote Code Execution (911927)
http://www.microsoft.com/technet/securi ... 6-008.mspx
KB890830 - Microsoft Malicious Software Removal Tool 1.13

muiz
Moderator

Post by muiz » Wed Feb 15, 2006 5:57 am

[SetupHotfixesToRun]
XPNETFX1.EXE

Dit doet ie dus niet.

muiz
Moderator

Post by muiz » Wed Feb 15, 2006 9:13 am

Februarie pack niets dan ellende , ik schei er mee uit., trug naar januarie

SolidasRock

Post by SolidasRock » Wed Feb 15, 2006 10:50 am

1.Via de laatste Nlite is het me gelukt de februaripack erin te krijgen en de svcpack.inf ziet er normaal uit, zelfs de xpnetfx1.exe staat erbij. (dus een bug van RVMIntegrator aangezien nlite het wel netjes toevoegd)

Maar ga ik installeren krijg ik op een gegeven moment dit "Setup kan niet doorgaan: Sourcedisksfiles waarde SP2.cab is 0. Setup zal afsluiten."

Ik heb je entries.ini bekeken, ergens zie ik een regel staan DEL SP*.cab, is dit het probleem?

2. Ik heb nu met de laatste Nlite de januaripack plus de 2 addons gedaan, geen foutmeldingen meer, geen rare dingen meer. StartMenu is weer compleet. WU laat nog wel 4 hotfixes zien (die van februari uitgekomen zijn dus)

muiz
Moderator

Post by muiz » Wed Feb 15, 2006 11:29 am

Na eindelijk door de setup zijn gekomen met februarie , ....tijdens setup enkele fouten zoals in .vbs scripts enz zouden nu ineens fouten zitten.
Sommige programmas werkten de switch ineens niet meer van.
de VMWare drivers pikte ie niet meer , en de skin laade niet meer , (had weer de 98 look)
Toen wilde ik het januarie pack downloaden , maar die is veranderd in 3 paketjes zag ik.
begon rapidshare te zeike over dat ik al teveel gedownload had , dus de addons kon ik al vergeten.
Had ik gellukig nog de januarie update van daarvoor op mn schijf.
Die erin gezet met rvmintegrator 1.1b6 , en hopla alles werkt weer.(op .NET na)

de februarie updates zet ik er wel met de hand bij zolang.

Tijdelijke oplossing :

(Heb mn eigen .NET paketje erin gezet en die werkt prima)

Dit zet ik erbij ( bij het januarie pack ) in svcpack :

http://rapidshare.de/files/13343980/Hot ... c.rar.html

(Voor alle duidelijkheid :Ik gebruik het januarie pack bestaande uit 1 bestand , niet die er nu staat weer.)

Ook zit er mn aangepaste .NET in , die WEL werkt ( sorry MEULC ,maar die van jou doen het niet )
Let daarbij wel op dat je "dotnet11sp1.exe" voor "langpack.exe" instaleerd.
Hier werkt nu alles weer prima

Locked