[FAQ] RyanVM's Update Pack - Eerst lezen, dan pas vragen!

Discussion of Dutch translation of the Update Pack. Wees vrij om in het Nederlands te discussiëren!
Locked
Acheron

[FAQ] RyanVM's Update Pack - Eerst lezen, dan pas vragen!

Post by Acheron » Sun Aug 13, 2006 12:51 pm

RyanVM's Update Pack NL

Welkom op het Nederlandse subforum van RyanVM's Update Pack.

Om iedereen zo snel en zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben we een aantal regels opgesteld:

• - De gevoerde taal in dit subforum is Nederlands.
  • - Geen vragen of verwijzingen naar het omzeilen van Windows beveiligingsmechanismen.
  • - Geen offtopic discussies. Hiervoor is het [/color]General Discussions (Engels) forum ingesteld.
Mocht je met een vraag zitten, kijk dan eerst of die niet vaker is gesteld, voordat je een topic opent. De meest gestelde vragen vindt je hier:[/size]

1. Wat is RyanVM's Update Pack?

RyanVM's Update Pack is een gebundeld pakket beveiligingsupdates om aan een bestaande Windows XP cd toe te voegen.
Dit biedt een aantal voordelen wanneer je op een computer Windows XP wilt installeren:

• - Geen bezoek Windows Update nodig achteraf. Dit scheelt tijd en maakt het ook mogelijk Windows XP te installeren op computers zonder vaste internetverbinding.
  • - Maximale beveiliging tijdens installatie. Systeemupdates zijn direct actief.
[/color][/size]
2. Kan ik RyanVM's Update Pack ook op mijn computer installeren zonder opnieuw Windows XP te installeren?

Nee, dat is helaas nog niet mogelijk. Om een bestaand systeem bij te werken kan je Windows Update bezoeken of gebruik maken van AutoPatcher.

3. Ik heb RyanVM's Update Pack gedownload. Hoe kan ik dit pakket integreren in mijn Windows XP cd?

Er zijn twee mogelijkheden om RyanVM's Update Pack te integreren in een bestaande installatie:

• I. Maak gebruik van nLite. Kies onder taken om een Update Pack toe te voegen. Selecteer daarna het Update Pack om te integreren.
  • II. Maak gebruik van RVM Integrator. Selecteer het Update Pack om te integreren.
[/size]Let op dat je een Windows XP SP3 cd gebruikt! Als je nog geen Windows XP SP3 cd hebt kan je met nLite Windows XP Service Pack 3 tegelijk integreren met RyanVM's Update Pack.

4. nLite of RVM integrator spuugt een ISO-bestand uit. Wat nu?

Dit ISO-bestand kan je branden met Nero of een ander cd-brandprogramma.

5. Een nieuwe versie van RyanVM's Update Pack is uitgebracht. Moet ik nu opnieuw dit Update Pack integreren om mijn systeem met de laatste updates bij te werken?

Nee, een bezoek aan Windows Update is genoeg. Kies er alleen voor om een nieuw Update Pack te downloaden wanneer je opnieuw je systeem wilt installeren.

TIP: Zorg ervoor dat je altijd met de laatste versie van nLite of RVM integrator werkt om nieuwe Update Packs te integreren. Het is mogelijk dat zich problemen kunnen voordoen wanneer je nieuwe Update Packs met een oudere versie van nLite of de RVM integrator wilt integreren.

6. Kan ik mijn bestaande Update Pack cd bijwerken door een nieuwere Update Pack te integreren?

Het is mogelijk dat dit werkt, maar het wordt sterk afgeraden. Het beste is om steeds te beginnen met de originele Windows XP SP2 installatie-bestanden.
Als je een originele Windows XP cd hebt kan je bijvoorbeeld nLite gebruiken om SP2 te integreren en hiervan een ISO-bestand te maken. Met bijvoorbeeld
Daemon Tools kan je dit ISO-bestand mounten en vervolgens gebruiken als basis voor het maken van nieuwe Update Pack cd's.

7. Bevat elk Update Pack de updates van voorgaande versies?

Ja, RyanVM's Update Pack is cumulatief. Het is dus alleen nodig de laatste versie van RyanVM's Update Pack te downloaden en te integreren in je Windows XP SP2 CD.

8. Ik gebruik Windows XP Media Center Edition (MCE). Is RyanVM's Update Pack geschikt om mijn CD bij te werken?

Ja. MCE is een uitbreiding van Windows XP. Let wel even op dat waarschijnlijk specifieke updates voor MCE niet geïntegreerd worden.

Veel succes!

Locked