De Update Pack aanpassen...

Discussion of Dutch translation of the Update Pack. Wees vrij om in het Nederlands te discussiëren!
Locked
zilexa

De Update Pack aanpassen...

Post by zilexa » Mon Sep 25, 2006 9:04 pm

Ik wilde hiervoor geen nieuw topic maken, lijkt me niet nodig.. maar misschien moet het toch?

Paar maanden geleden heb ik nog handmatig de updates na Januari gezocht en deze samen met Hp38user's pack toegevoegd aan mn CD omdat ik de extra's (die niet eenvoudig door nLite verwijderd worden) niet wilde..
Dat koste veel tijd en Hp38user heeft voorlopig geen tijd om zijn pack te updaten dus heb ik even Meulc's pack doorgenomen en vooral met CTRL+F de items gezocht in de INF/INI bestanden om te verwijderen, dit is het resultaat. Ik begrijp ook wel Meulc dat je geen tijd heb en zin heb om een pack met alleen updates te maken, misschien kun je toch even aangeven of het zo klopt, of het niet volledig is. En als het helemaaaal niet volledig is, dan hoef je me niet alles uit te leggen, ik wil niet teveel van je tijd opsnoepen. Laat het alleen even weten aub:

Dit leest mogelijk wat makkelijker:
http://zilexa.yourfreewebspace.com/public/remove.txt

Code: Select all

Update Pack: items uit het UpdatePack verwijderen die niet (eenvoudig) door nLite worden verwijderd.
(bijv. Windows Media Player zit er ook in, maar die is met nLite wel te verwijderen!)
let op: WGA kan verwijdert worden uit deze pack met Meulc's noWGA addon, dus die staat niet in dit lijsje.

==================================================================================================
ROYALE THEME VERWIJDEREN 
--------------------------------------------------------------------------------------------------
verwijder uit entries.ini:
[dosnet_files]
d1,Royale.the
d1,Royale.mst
d1,Royaless.dll
d1,Royale.jpg

[txtsetup_dirs]
301 = Resources\Themes\Royale
302 = Resources\Themes\Royale\Shell\NormalColor
303 = Web\Wallpaper

[txtsetup_files]
Royale.the	= 100,,,,,,,129,0,0,Royale.Theme
Royale.mst	= 100,,,,,,,301,0,0,Royale.msstyles
Royaless.dll	= 100,,,,,,,302,0,0,ShellStyle.dll
Royale.jpg	= 100,,,,,,,303,0,0,"New Bliss.jpg"

verwijder uit MeulcPck.ini:
niets.

==================================================================================================
HIGHMAT for Windows CD Writing Wizard VERWIJDEREN (wordt misschien wel verwijderd door nLite als je de Wizard CD burning selecteerd?
--------------------------------------------------------------------------------------------------
[dosnet_files]
d1,HMTCD.cab
d1,HMTCD.inf

[txtsetup_files]
HMTCD.cab   	= 100,,,,,,_x,,3,3
HMTCD.inf 	= 100,,,,,,,20,0,0

niets?

WindowsMediaConnect VERWIJDEREN
[sysoc]
WMC2Files=ocgen.dll,OcEntry,wmc2.inf,HIDE,7

[dosnet_files]
d1,wmc2.cab
d1,wmc2.inf

[txtsetup_files]
wmc2.cab   	= 100,,,,,,_x,,3,3
wmc2.inf 	= 100,,,,,,,20,0,0

[svcpack_catalogs]
wmcsetup.cat

niets?

FLASH VERWIJDEREN
wis flash.oc_ EN swflash.in_
(geen referenties gevonden in entries.ini en MeulcPck.ini)
Hoe wordt swflash.inf dan aangeroepen?

GDI TOOL VERWIJDEREN 
[KB873374.AddReg]
HKLM,"SOFTWARE\Microsoft\GdiDetectionTool","GDITool",0x00010001,1

niets?
--> is gdi32.dll van de GDI tool? lijkt niet gerelateerd te zijn aan GDI TOOL

MALICIOUS SOFTWARE REMOVAL TOOL VERWIJDEREN
niets?

[HotfixUpdates]
(regel 14:) KB890830.AddReg,

[KB890830.AddReg]
HKLM,"SOFTWARE\Microsoft\RemovalTools\MRT","EULA",0x10001,1
HKLM,"SOFTWARE\Microsoft\RemovalTools\MRT","Version",0,"ac3fa517-20f0-4a42-95ca-6383f04773c8"

========> Wis natuurlijk ook alle bestanden die hier genoemd worden.

MEULC

Post by MEULC » Tue Sep 26, 2006 5:37 am

zilexa

Post by zilexa » Tue Sep 26, 2006 7:07 am

Wauw ontzettend bedankt!
Heb zorgvuldig de regels verwijderd en de bestanden.
Zaten toch enkele dingen in die ik niet wist.
Voor WMP stond het netjes uitgelegd dus die heb ik ook maar gewist. Ga het zo testen maar denk dat het wel goed zit!
edit: blijven de Laptop & HD audio addons werken na deze bewerkingen?
Ik pas niks geks aan... slechts de items in de inf en ini verwijderd. Dus lijkt me logisch dat ze blijven werken.

MEULC

Post by MEULC » Wed Sep 27, 2006 5:43 am

Deze addons blijven inderdaad werken.

zilexa

Post by zilexa » Wed Sep 27, 2006 5:59 pm

Het werkte allemaal probleemloos, heb Office Update engine erin gelaten. Bedankt voor de hulp!

Locked