volgorde updates/addons ... gaarne jullie hulp

Discussion of Dutch translation of the Update Pack. Wees vrij om in het Nederlands te discussiëren!
Locked
boessie71

volgorde updates/addons ... gaarne jullie hulp

Post by boessie71 » Sat Dec 15, 2007 3:06 pm

Ik heb al verschillende posts gevonden maar ben er toch nog niet uit in welke
volgorde ik de updates/addons het beste kan installeren. Klopt het dat je het beste kunt beginnen met de post SP2 update pack(XP Post-SP2 Update Pack December 2007)? In welke volgorde moet ik daarna IE7, WMP11, .NET, WGA en andere addons installeren?
Kan ik daarbij het beste Nlite gebruiken of the RVM integrator? Ik wil de installatie CD trouwens wel unattended maken dus ik denk dat ik dan het beste Nlite kan gebruiken, niet waar? Of moet de addons met RVM doen en de tweaks/unattended met Nlite? Bovendien wil ik ook nog DriverPacks BASE gebruiken om drivers te slipstreamen, klopt het dat ik dit het beste als laatste stap kan doen?
Heeft iemand trouwens nog tips hoe ik WGA goed geïntegreerd krijg? Het lukt mij namelijk niet om WGA te omzeilen (ik gebruik http://rapidshare.com/files/*****).
Hoop dat iemand mij duidelijk kan vertellen in welke stappen ik het een en ander moet integreren en hoe ik WGA goed krijg.
Je hulp wordt zeer gewaardeerd!!

Groet,

Boessie71

mod edit: wga link removed

HJW
XPu Master

Post by HJW » Sun Dec 16, 2007 1:53 pm

Extra WGA addons zijn NIET nodig. Deze update zit gewoon in het updatepack.

Doe dan gewoon: Updatepack + IE7 + WMP11 + NET dan ben je klaar.
Daarbij kun je het beste RVMintegrator gebruiken. Als je alsnog componenten van de cd wilt verwijderen kun je dat alleen met nLite doen.

Let op dat je een waarschuwing kunt krijgen als je hier dingen bespreekt zoals het slipstreamen van gecrackte WGA versies. Dat is niet toegestaan.

groet
HJW

muiz
Moderator

Post by muiz » Mon Dec 17, 2007 9:45 am

Driverpacks als laatste

boessie71

Post by boessie71 » Mon Dec 17, 2007 2:35 pm

HJW wrote:Extra WGA addons zijn NIET nodig. Deze update zit gewoon in het updatepack.

Daarbij kun je het beste RVMintegrator gebruiken. Als je alsnog componenten van de cd wilt verwijderen kun je dat alleen met nLite doen.

Let op dat je een waarschuwing kunt krijgen als je hier dingen bespreekt zoals het slipstreamen van gecrackte WGA versies. Dat is niet toegestaan.

groet
HJW
Dank voor je reacte maar met het december update pack (http://vistapacks.siginetsoftware.com/f ... 08ready.7z)
krijg ik toch echt zo "mooi" WGA icoontje in m'n taakbalk. Heb je toch suggesties om een WGA addon te integreren?

HJW
XPu Master

Post by HJW » Mon Dec 17, 2007 4:41 pm

boessie71 wrote:
HJW wrote:Extra WGA addons zijn NIET nodig. Deze update zit gewoon in het updatepack.

groet
HJW
Dank voor je reacte maar met het december update pack (http://vistapacks.siginetsoftware.com/f ... 08ready.7z)
krijg ik toch echt zo "mooi" WGA icoontje in m'n taakbalk. Heb je toch suggesties om een WGA addon te integreren?
Jah wat bedoel je precies want volgens windows update moet je die ook gewoon installeren... Je wilt van dat wga icoontje af ?

boessie71

Post by boessie71 » Tue Dec 18, 2007 1:05 pm

HJW wrote:
boessie71 wrote:

groet
HJW
Jah wat bedoel je precies want volgens windows update moet je die ook gewoon installeren... Je wilt van dat wga icoontje af ?
Ik bedoel dat ik de WGA controle wil omzeilen. Dat moet toch lukken met de volgende addon? (http://rapidshare.com/files/-_addon.7z.html)?

zie ook http://www.ryanvm.net/forum/viewtopic.php?t=5490

gryffin53

Post by gryffin53 » Tue Dec 18, 2007 2:55 pm

Volgens mij is dat helemaal illegaal, niet?

HJW
XPu Master

Post by HJW » Tue Dec 18, 2007 5:37 pm

De addon van rapidshare bevat volkomen nutteloze bestanden.
legitcheckcontrol.dll

Deze zijn gewoon al ingevoegd in het updatepack dus ik snap de hele discussie niet.

De addon van rapidshare installeert juist de WGA controle. Dus omzeilen zit er niet bij. En inderdaad omzeilen van WGA is niet toegestaan.

WGA icoontje zal je altijd in je systeemvak hebben als je een OEM versie van XP hebt. Wat jij misschien bedoelt is het eruit slopen van WGA uit het updatepack. Dat kan niet met de addon die jij geeft op rapidshare. En daar gaan we ook niet over discusseren want dat valt in 'grey zone' mag wel mag net niet. Nutteloze discussie.

Kortom dingen discusseren om WGA te omzeilen gaan we hier niet doen. Is ook helemaal niet nodig als je gewoon de productcode van je Windows XP Sticker gebruikt.

Topic Closed.

Locked