[Tutorial] Multiboot DVD Nederlands
-
- XPu Master
[Tutorial] Multiboot DVD Nederlands
Hallo bezoeker,
Voor de geïnteresseerden is er nu een kleine nederlandse handleiding beschikbaar voor het maken van een multiboot dvd.
Met alle versies van Windows XP, Driverpacks, Bootmenu, WPI en Unattended installatie.
download
Veel plezier ermee!
HJW
Voor de geïnteresseerden is er nu een kleine nederlandse handleiding beschikbaar voor het maken van een multiboot dvd.
Met alle versies van Windows XP, Driverpacks, Bootmenu, WPI en Unattended installatie.
download
Veel plezier ermee!
HJW
Last edited by HJW on Mon Oct 06, 2008 7:48 pm, edited 1 time in total.
-
Strakke tut's. Heb alleen wel even een vraagje. Ik wil graag zoiets in elkaar zetten, maar ik gebruik nLite om bepaalde instellingen te regelen voor mijn preloads (bijv: Usernames, Productcode etc.). Is het mogelijk om gewoon met nLite een ISO te maken van XP Pro+mijn instellingen en deze dan vervolgens in de map AIODVD/Setup/XP-Pro te zetten zonder verdere aanpassingen?
Ik wilde het eigenlijk op deze manier doen:
1. Windows XP Professional NL SP2 uitpakken
2. HJW's updatepack integreren + .NET Addon (enige addon neem ik aan)
3. Driverpack integreren
4. Office integreren (nog niet uitgevogeld of dit mogelijk is net zoals het Ryan pack, dus indien mogelijk)
5. Updates voor office integreren (indien mogelijk)
4. nLite gebruiken om bepaalde applicaties/drivers/watdanook uit te schakelen en instellingen juist te zetten
5. ISO wat nLite maakt uitpakken en in de map AIODVD/XP-Pro plaatsen
6. Dit doen voor alles wat ik erin will hebben
7. Tutorial verder afwerken, cd menu maken e.d., testen, branden
Gaat dit werken? of moet er dan nog worden geklooid met winnt.sif en al die andere bestanden?
(Offtopic: Is er ook een manier om IE7 uit het updatepack te halen? Heb hem niet graag in mijn domein)
3. Driverpack integreren
4. Office integreren (nog niet uitgevogeld of dit mogelijk is net zoals het Ryan pack, dus indien mogelijk)
4. nLite gebruiken om bepaalde applicaties/drivers/watdanook uit te schakelen en instellingen juist te zetten
Gaat dit werken? of moet er dan nog worden geklooid met winnt.sif en al die andere bestanden?
(Offtopic: Is er ook een manier om IE7 uit het updatepack te halen? Heb hem niet graag in mijn domein)
Weet niemand dit? o.O Kan het me niet voorstellenTrademark wrote:Strakke tut's. Heb alleen wel even een vraagje. Ik wil graag zoiets in elkaar zetten, maar ik gebruik nLite om bepaalde instellingen te regelen voor mijn preloads (bijv: Usernames, Productcode etc.). Is het mogelijk om gewoon met nLite een ISO te maken van XP Pro+mijn instellingen en deze dan vervolgens in de map AIODVD/Setup/XP-Pro te zetten zonder verdere aanpassingen?
3. Driverpack integreren
Werkt prima bij mij.harleyke wrote:als ik op download klik, krijg ik alleen tekens te zien?
gr harleyke
Probeer deze eens:
http://dl.dropbox.com/u/2237610/Temp/AIODVDguideNLD.7z
Heb hulp nodig:

Thanks
Kan dit a.u.b. even wat duidelijker uitgelegd worden? Ik snap niet hoe ik nou een bootfolder moet creeren voor die massstorage drivers.Let op: Voor het gebruik van DriverPack MassStorage is het aanbevolen om nieuwe bootfolders te maken. Deze drivers zijn namelijk nodig bij de TXTsetup fase van Windows XP en moeten dus aanwezig zijn in de bootfolders. Wanneer je de DP_base gebruikt om DriverPack_Massstorage te slipstreamen worden de juiste bestanden aangepast en kun je op de normale wijze nieuwe bootfolders laten genereren.

Thanks
-
- XPu Master
bootfolders van multiboot zijn PRO1, PRO2, HOM1, HOM2 etc.Raoul90 wrote:Heb hulp nodig:Kan dit a.u.b. even wat duidelijker uitgelegd worden? Ik snap niet hoe ik nou een bootfolder moet creeren voor die massstorage drivers.Let op: Voor het gebruik van DriverPack MassStorage is het aanbevolen om nieuwe bootfolders te maken. Deze drivers zijn namelijk nodig bij de TXTsetup fase van Windows XP en moeten dus aanwezig zijn in de bootfolders. Wanneer je de DP_base gebruikt om DriverPack_Massstorage te slipstreamen worden de juiste bestanden aangepast en kun je op de normale wijze nieuwe bootfolders laten genereren.
Thanks