Windows XP ServicePack 3
-
- XPu Master
Windows XP ServicePack 3
Windows XP ServicePack 3
Alhoewel deze nog niet officieel vrij gegeven is heeft JeMoeder in het updatepack topic een link gegeven voor een direct download
We kunnen nu lekker sleutelen aan unattended versie met sp3.
Wees vrij om hier je bevindingen over ServicePack 3 te posten.
- Internet Explorer 7 en Windows MediaPlayer zitten niet in SP3
- Retail en OEM versies kunnen nu geinstalleerd worden zonder productcode in te voeren tijdens de installatie. VLK versies vragen nog wel steeds om een productcode.
- Het slipstreamen van SP3 in je XP cd vanaf een Vista Machine kan problemen opleveren met je productcode (als je handmatige methode gebruikt) zie hier
- SP3 slipstreamen in een windows xp cd met RVMintegrator terwijl je machine vista draait werkt prima. mits je RVMintegrator in compabiliteitsmodus draait
Uxtheme SP3 Patcher
------------------------------------------------------------------------------
Wat komt er in POST-SP3 Updatepack & IE7 addon
Microsoft Update
WGA / legitcheckcontrol 1.7.69.2
MRT /
Flash Player 9.0.124
DirectX 9.0c
Update voor basiscertificaten KB931125
Silverlight KB946609
Windows Mediaplayer 11
-> Windows Media Format Runtime KB941569
Internet Explorer 7
-> Cumulative update KB947864
Alhoewel deze nog niet officieel vrij gegeven is heeft JeMoeder in het updatepack topic een link gegeven voor een direct download
We kunnen nu lekker sleutelen aan unattended versie met sp3.
Wees vrij om hier je bevindingen over ServicePack 3 te posten.
- Internet Explorer 7 en Windows MediaPlayer zitten niet in SP3
- Retail en OEM versies kunnen nu geinstalleerd worden zonder productcode in te voeren tijdens de installatie. VLK versies vragen nog wel steeds om een productcode.
- Het slipstreamen van SP3 in je XP cd vanaf een Vista Machine kan problemen opleveren met je productcode (als je handmatige methode gebruikt) zie hier
- SP3 slipstreamen in een windows xp cd met RVMintegrator terwijl je machine vista draait werkt prima. mits je RVMintegrator in compabiliteitsmodus draait
Uxtheme SP3 Patcher
Microsoft Update
MRT /
Flash Player 9.0.124
DirectX 9.0c
Silverlight KB946609
Windows Mediaplayer 11
Internet Explorer 7
Last edited by HJW on Fri May 09, 2008 10:28 am, edited 6 times in total.
-
- XPu Master
Zoals de final versie zou worden vrijgegeven wel jah build 5512. Voorlopig heeft microsoft sp3 teruggetrokken om een of andere bepaalde bug - die zal wel gefixed moeten worden. Deze bug kwam geloof ik alleen voor als je een sp3 in windows zelf installeerde in combinatie met bepaalde programma's.Daimao wrote:en tis zeker data de final versie is??
normaal wel tenzij je dat bepaalde prog installed hebt staan
MICROSOFT has pulled the plug on the expected release of Windows XP Service Pack 3 because of a glitch in the way it works with MS Retail Management Systems (RMS).
Bepaald prog voor winkels d8 ik dus de meesten zouden geen prob mogen hebben
MICROSOFT has pulled the plug on the expected release of Windows XP Service Pack 3 because of a glitch in the way it works with MS Retail Management Systems (RMS).
Bepaald prog voor winkels d8 ik dus de meesten zouden geen prob mogen hebben
-
Op test machine ( HP7600SFF )krijg ik errors , als ik bij configuratiescherm , software , windows onderdelen verwijderen
Machine was met sp2 en alle updates al draaiende en heb er gewoon sp3 bovenop geinstaleerd , dus geen slipstreamed versie ( XP Pro Corp ( ben admin bij groot bedr. ))
sp3 de instaleren , en het werkt weer

Machine was met sp2 en alle updates al draaiende en heb er gewoon sp3 bovenop geinstaleerd , dus geen slipstreamed versie ( XP Pro Corp ( ben admin bij groot bedr. ))
sp3 de instaleren , en het werkt weer

Integratie van SP3 gedaan op vista met RVMIntegrator en kreeg de foutmelding tijdens installatie die om productcode vroeg, dan maar integratie gedaan in xp en kreeg die melding niet meer 
Het integreren van IE7 0408 addon pack zorgt blijkbaar voor problemen dus daar wacht ik ook nog ff mee
Nu net een clean SP3 cdtje gemaakt met winnt.sif bestand erin met een $OEM$-folder, dees keer hopen dat het wel vlotjes verloopt

Het integreren van IE7 0408 addon pack zorgt blijkbaar voor problemen dus daar wacht ik ook nog ff mee

Nu net een clean SP3 cdtje gemaakt met winnt.sif bestand erin met een $OEM$-folder, dees keer hopen dat het wel vlotjes verloopt

Zit ondertussen ook al aan m'n derde versie met SP3 erin, had ervoor IE7 geïntegreerd, no-go
Dan eentje gemaakt met simpele addonpacks, again, no-go
Nu eentje gemaakt met eigenlijk niets in behalve dan die $OEM$-folder.
Hopen dat het deze keer zonder fouten gaat, en met fouten bedoel ik de startmenu die niet optimaal is, missen van mappen, standaard email en internet die niet ingesteld zijn ...
Fingers crossed ^^
-edit-
Nu doet hij het wel, alles zoals het moet. Nu is het wachten op de post SP3 updatepack en de gewenste addonpacks
Dan eentje gemaakt met simpele addonpacks, again, no-go
Nu eentje gemaakt met eigenlijk niets in behalve dan die $OEM$-folder.
Hopen dat het deze keer zonder fouten gaat, en met fouten bedoel ik de startmenu die niet optimaal is, missen van mappen, standaard email en internet die niet ingesteld zijn ...
Fingers crossed ^^
-edit-
Nu doet hij het wel, alles zoals het moet. Nu is het wachten op de post SP3 updatepack en de gewenste addonpacks

-
- XPu Master
Actually it's my bad - ik was vergeten te vermelden dat PoloDude en de rest RVMintegrator + SP3 slippen wel kan doen in VistaDaimao wrote:my bad,sorry
mits deze gedraaid wordt in compabiliteitsmodus

Ik zit momenteel beetje in de knup met IE7 en WMP11 - rest heb ik al een klein updatepackje van gemaakt.
Volle vertrouwen in je HJW 
Ik denk dat de fout die ik kreeg ivm die integratie ook te wijden was aan de xp sidebar, zou sp3 compatibel moeten zijn (op wincert staat het toch zo) maar blijkbaar niet.
uxtheme is ook nog wat afwachten denk ik want die is blijkbaar maar in orde tot 3300 ofzo

Ik denk dat de fout die ik kreeg ivm die integratie ook te wijden was aan de xp sidebar, zou sp3 compatibel moeten zijn (op wincert staat het toch zo) maar blijkbaar niet.
uxtheme is ook nog wat afwachten denk ik want die is blijkbaar maar in orde tot 3300 ofzo

Waterpoloplayers do it always 4 time 7 minutes ^^
-
- XPu Master
Uxtheme SP3 PatcherPoloDude wrote:Volle vertrouwen in je HJW
-
Ik heb een XpProLite_Sp3 gemaakt.NL geen Engelse hoor.
Op deze manier:
Eerst IE7 NL met nLite geslipt. origineel van Ms site
Dan met RVM_Integrator_1.5.3...Dit:
redxii's XP SP3 Update Pack. http://www.ryanvm.net/forum/viewtopic.php?t=5687
en een paar addons voor wat programs die je zoal hebben wil.
Daarna met nLite alles eruit wat ik niet hebben wil..
Driverpack compleet erbij
En nog een paar kleine programs om de 700mb vol te maken..
--- ------- ---------- ------------ ----
Werkt super..
wel heb ik nu een engels talig systeemeigenschappen venster bij de Updates.
maar dat mag de pret niet drukken ..
het was gewoon voor het proberen....
Die WMP 11 is een rot ding want die krijg ik er slecht in.
Dat lukt alleen als de installatie klaar is.en dan handmatig installeren.
Nu hoef ik bij de lite versie geen WMP11 want dan is het mooier dat de lichte WMP erin zit..
Dit is gewoon maar om te laten weten wat ik geprobeert heb..
Op deze manier:
Eerst IE7 NL met nLite geslipt. origineel van Ms site
Dan met RVM_Integrator_1.5.3...Dit:
redxii's XP SP3 Update Pack. http://www.ryanvm.net/forum/viewtopic.php?t=5687
en een paar addons voor wat programs die je zoal hebben wil.
Daarna met nLite alles eruit wat ik niet hebben wil..
Driverpack compleet erbij
En nog een paar kleine programs om de 700mb vol te maken..
--- ------- ---------- ------------ ----
Werkt super..
wel heb ik nu een engels talig systeemeigenschappen venster bij de Updates.
maar dat mag de pret niet drukken ..
het was gewoon voor het proberen....
Die WMP 11 is een rot ding want die krijg ik er slecht in.
Dat lukt alleen als de installatie klaar is.en dan handmatig installeren.
Nu hoef ik bij de lite versie geen WMP11 want dan is het mooier dat de lichte WMP erin zit..
Dit is gewoon maar om te laten weten wat ik geprobeert heb..
Re: Windows XP ServicePack 3
Waneer verwacht je hem? ps. zit .net er niet meer bij?HJW wrote:
Microsoft Update
MRT /
Flash Player 9.0.124
DirectX 9.0c
Silverlight KB946609
Windows Mediaplayer 11
Internet Explorer 7
-
- XPu Master
TechNet / MSDN releases van SP3 zijn momenteel nog niet in het Nederlands beschikbaar.arco wrote:Iemand bekend wanneer de XP Pro sp3 integrated nl (OEM, Retail, VLK) verschijnt in de winkels. Op internet is ook goed natuurlijk. Dan bedoel ik de officiele niet eentje die een gebruiker gemaakt heeft.
Ga je IE7 dan als addon releasen of in de updatepack zelf? Hier op het werk mag IE7 nl. "niet" gebruikt worden omwillen van bepaalde problemen met sommige toepassingen ... Ik weet het, ze lopen beetje achter :pHJW wrote:.NET ga ik binnenkort de languagepacks updaten.
Verder wacht ik nog op een goede integratie methode voor wmp11 en IE7 icm sp3
Waterpoloplayers do it always 4 time 7 minutes ^^
Ik kreeg net de SP3 bij m'n microsoft updates te staan, alhier de link: XP SP3 Dutch
-
- XPu Master
WMP11 zit nu inmiddels in mijn test-versie van t updatepack. IE7 zal aparte addon worden idd net zoals de laatste keer bij SP2+.PoloDude wrote:Ga je IE7 dan als addon releasen of in de updatepack zelf? Hier op het werk mag IE7 nl. "niet" gebruikt worden omwillen van bepaalde problemen met sommige toepassingen ... Ik weet het, ze lopen beetje achter :pHJW wrote:.NET ga ik binnenkort de languagepacks updaten.
Verder wacht ik nog op een goede integratie methode voor wmp11 en IE7 icm sp3
-
- XPu Master
Nieuwe updatepack zorgt automatisch voor een patched uxtheme.Raoul90 wrote:Heb hem geinstalleerd, nog geen problemen ondervonden, en ik kan ook niet oordelen over de snelheid, het gaat zoiezo wel rap op mijn pc dus.
Wel moest ik na de installatie de Uxtheme SP3 Patcher gebruiken, om mijn theme weer te kunnen gebruiken.
-

Heb m'n stem uitgebracht: negatief.
Het is best leuk, die themes, maar ook wel weer een beetje onzin, ik hou m'n windows het liefst 'zo origineel mogelijk', voor allerlei themes enzo kun je vanalles installeren, niet?
Van mij hoeven er géén gehackte files in het updatepack.
(je zou het ook als addon kunnen doen? Kan je ervoor kiezen, zeg maar)
Het is best leuk, die themes, maar ook wel weer een beetje onzin, ik hou m'n windows het liefst 'zo origineel mogelijk', voor allerlei themes enzo kun je vanalles installeren, niet?
Van mij hoeven er géén gehackte files in het updatepack.
(je zou het ook als addon kunnen doen? Kan je ervoor kiezen, zeg maar)