Flash updaten wil niet lukken

Discussion of Dutch translation of the Update Pack. Wees vrij om in het Nederlands te discussiëren!
Locked
solar

Flash updaten wil niet lukken

Post by solar » Sun Jun 01, 2008 9:20 am

Goedemiddag,

Allereerst heel erg hartelijk bedankt voor het geweldige update pak. heeft mij al meerdere malen bespaart van urenlange windows updates.

Zo`n 3 maanden geleden heb ik het Post-sp2 Dutch update pack gebruikt. Installatie is perfect, zonder problemen verlopen.
In het toen geinstalleerde pakket zat Adobe Flash Player 9r115 die nu verouderd is en een aantal kwaadaardige bugs bevat waardoor ik deze wil updaten.
Op de Adobe flash site zie ik:
If you already have Adobe Shockwave Player, these movies may trigger an automatic update to your players. Follow the instructions in the dialog boxes that appear to complete the update. Updates can take several minutes with a standard modem connection.
Als ik het goed begrijp zou de geinstalleerde flash automatisch een update moeten "triggeren". Er gebeurt jammergenoeg niets waardoor ik geen manier kan vinden om flash te updaten.
Ik weet niet of dit probleem komt doordat flash geintegreed zat of dat dit een ander probleem is. Mischien dat iemand mij hier meer uitsluitsel over kan geven?

Een 2e vraag van mij is: Als ik bijv Firefox installeer. Werkt Flash/shockwave dan ook gelijk hierin, of moet ik dan een plugin o.i.d installeren?

Dan nog een 3e vraag: Is het ook mogenlijk om Shockwave Player te integreren, net als Flash Player?

Alvast bedankt :D

Babyboy

Post by Babyboy » Sun Jun 01, 2008 11:25 am

Gewoon opnieuw installeren.

Vraag 1 Voor Windows Internet Explorer:
Flash Player ActiveX 9.0.124.0

vraag 2 Voor Windows Mozilla, Firefox, Seamonkey, Netscape en Opera:
Flash Player 9.0.124.0

beide vindt hier.

http://codecpack.nl/flashplayer.htm

3e vraag is een goede vraag maar daar heb ik geen antwoordt op

Locked