Probleem:
XP vraagt voor het inloggen het volgende: u moet windows activeren.
Dit is al gebeurd maar hij vraagt toch elke keer voor de login hierom. Het gebeurd alleen na het installeren van de update packs.
We gebruiken OEM licenties, legaal.
Wat zou dit kunnen zijn, of nog beter, hoe kan dit verholpen worden?
Activatieproblemen na toevoegen updatepack.
-
- XPu Master
Re: Activatieproblemen na toevoegen updatepack.
Blijkbaar is het activatie proces niet goed verlopen of wordt het door iets gereset. Ik begrijp dat de activatie tijdens de installatie wordt toegepast? wat gebeurt er als deze na de installatie / login wordt toegepast?dragao wrote:Probleem:
Dit is al gebeurd maar hij vraagt toch elke keer voor de login hierom. Het gebeurd alleen na het installeren van de update packs.
Of het probleem aan het updatepack ligt? Ik zou geen specifieke reden kunnen bedenken. Er zitten vrij weinig bestanden in het updatepack die te maken hebben met activatie. WGA zit erin.
als je handmatig wga.dll, wgatray.dll en wgalogon.dll uit het updatepack haalt. Heb je dan nog steeds dezelfde problemen?
Re: Activatieproblemen na toevoegen updatepack.
Hoe doe ik dat? Gewoon in het mainpack (winrar openen en dan>?)HJW wrote:Blijkbaar is het activatie proces niet goed verlopen of wordt het door iets gereset. Ik begrijp dat de activatie tijdens de installatie wordt toegepast? wat gebeurt er als deze na de installatie / login wordt toegepast?dragao wrote:Probleem:
Of het probleem aan het updatepack ligt? Ik zou geen specifieke reden kunnen bedenken. Er zitten vrij weinig bestanden in het updatepack die te maken hebben met activatie. WGA zit erin.
als je handmatig wga.dll, wgatray.dll en wgalogon.dll uit het updatepack haalt. Heb je dan nog steeds dezelfde problemen?