Ik ben de eerste paar dagen van mijn vakantie aan het vogelen geweest om een actueel HotPack te maken zonder Windows Update meldingen
Aangezien HotFixes die ouder zijn dan reeds in het HotPack aanwezige niet door Office Integrator worden verwerkt ben ik teruggegaan naar het juli 2012-pack van wimb. Vervolgens alle HotFixes op volgorde verwerkt.
Integratie in Office gaf echter steeds errors. Na tig keer start from scratch bleek OWC11.msi corrupt

Na een nieuwe download was dat verholpen.
Windows Update blijft echter met 4 updates komen
KB980373 (OUTLOOK.msp) wordt door OI niet vervangen omdat al een nieuwere versie in het juli 2012 HotPack aanwezig is.
KB2687403 en KB2760754 (allebei OUTLFLTR.msp) zijn door OI wel verwerkt, maar later vervangen door nieuwere versies.
Tenslotte wordt een update voor Office 2010 aangeboden: KB2553065. Deze heb ik wel opgenomen in het HotPack, maar wordt bij de integratie niet verwerkt: "Not required for Office2003)

Met Windows Update zijn de 4 HotFixes gewoon te installeren en daarna komen ze ook niet meer terug.
Mijn HotPack is hier te downloaden:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/654 ... -201308.7z
Handleiding nieuw Hotpack maken c.q. bestaande HotPack updaten:
1. Kopieer het bestaande HotPack (=backup) en hernoem deze naar actueel (bij mij Office2003-PostSP3-HotPack-NLD-201212.7z --> Office2003-PostSP3-HotPack-NLD-201308.7z
2. Download de updates (office2003-KB.......-FullFile-NLD.exe) van na het bestaande HotPack en plaats deze bij het actuele HotPack
3. Ga in Office Integrator (OI) naar tab 3 (HotFix) en selecteer via Options, Browse het actuele HotPack
4. Selecteer dan via Options, Update Hotpack de gedownloade FullFile-bestanden
5. OI update nu het actuele HotPack uit stap 1 en je nieuwe HotPack is klaar
Tip: Door OFV.exe (Office Validation) in tab 5 (Config 2) toe te voegen als Chained Install wordt een Windows Update melding over "Microsoft Office
File Validation Add-in" voorkomen. Je kunt daar ook een compatibiliteitspack maken en integreren.
En nu écht vakantie houden