Kan ik weer goed gebruiken!

Net gedownload, md5 komt niet overeen met wat er bij staat...windoos wrote:Nieuw pack v2.10.0 Oktober 2010.
Nog niet getest.
Update volgt.
als er gegadigde zijn om het pack te testen dan hoor ik dat graag.
Groet,
Siebe B.
Was bij vorige ook al zo:windoos wrote:das vreemd. is beide dezelfde file.JeMoeder wrote:De md5 hash van de downloadlink komt niet overeen met de hash die vermeld staat. Die van de mirror wel.
Welke is oké?
Ik zal s kijken.
Siebe B.
bartgrefte wrote:Net gedownload, md5 komt niet overeen met wat er bij staat...windoos wrote:Nieuw pack v2.10.0 Oktober 2010.
Nog niet getest.
Update volgt.
als er gegadigde zijn om het pack te testen dan hoor ik dat graag.
Groet,
Siebe B.
Ga dit weekend aan het testen
edit: bij de mirror is de md5 wel goed.
edit2: XP incl post SP3 pack, Framework pack, IE8 en Kels runtimes: enigste fout in log na install is een niet ondertekend bestand genaamd "c:\windows\system32\browseui.dll"
Maar dat is geen punt, thanks
2 updates over (naast die live essentials zooi):
- Framework 4 (KB982671)
- powershell 2 (KB968930)
Dit verbaast me.bartgrefte wrote:XP incl post SP3 pack, Framework pack, IE8 en Kels runtimes: enigste fout in log na install is een niet ondertekend bestand genaamd "c:\windows\system32\browseui.dll"
Maar dat is geen punt, thanks
2 updates over (naast die live essentials zooi):
- Framework 4 (KB982671)
- powershell 2 (KB968930)
Hier geen virus aangetroffen.windoos wrote:Voor iedereen,
mijn virusscanner beweerd dat Silverlight.exe een virus heeft.
Erg vreemd want dat is pas sinds kort.
In vorige packs heb ik niets ontdekt.
Ik gebruik Nod32.
Hebben anderen hier ook last van?
Heb daarvoor een nieuw pack gemaakt.
Hopelijk is nu ook de MD5 ok!
Groet,
Siebe B.
ff in svcpack.inf de regel van silverlight weghalen en uit de map svcpak silverlight.exe verwijderen.Golarius wrote:Ik wil graag een update pack zonder Silverlight (Processor ondersteunt geen SSE en dus geen Silverlight), hoef ik dan alleen SVCPACK\silverlight.exe uit het 7z bestand te verwijderen?
Dat was een oude(re) quote van mij over het vorige (of die daarvoor) updatepackwindoos wrote: Dit verbaast me.
Ik heb het pack zojuist nogmaals getest.
Er staan geen fouten in bij mij.
Heb je wel het pack 2.11.1 gedownload?
- Framework is niet mijn ding. (http://www.ryanvm.net/forum/viewtopic.php?t=8449)
- Powershell 2 komt er niet in tenzij er vraag naar is.
Groet,
Siebe B.
JeMoeder wrote:@windoos: bartgrefte refereerde aan pack v2.10.0 qua melding.
Powershell is de opvolger (althans, zo kan je het wel zien) van de erg verouderde batch bestandjes-"taal".Babyboy wrote:Domme vraag misschien!!! maar wat doet dat power geval eigenlijk.windoos wrote: - Powershell 2 komt er niet in tenzij er vraag naar is.
PS:En natuurlijk weer bedankt hé windoos!!!!
Zojuist zelfde tegengekomen met UpdatePackSP3_2.11.2.7zJeMoeder wrote:De md5 hash van de downloadlink komt niet overeen met de hash die vermeld staat. Die van de mirror wel.
Welke is oké?
bartgrefte wrote:Zojuist zelfde tegengekomen met UpdatePackSP3_2.11.2.7zJeMoeder wrote:De md5 hash van de downloadlink komt niet overeen met de hash die vermeld staat. Die van de mirror wel.
Welke is oké?
Straks maar XP weer eens bijwerken
Thanks again voor het updatepack
edit: zie weer een stel updates:
- KB2467659: Update voor Internet Explorer voor Windows XP
- KB2416400: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 8 voor Windows XP
- KB890830: Windows-programma voor het verwijderen van schadelijke software - december 2010
- KB2296199: Beveiligingsupdate voor Windows XP
- KB2423089: Beveiligingsupdate voor Windows XP
- KB2436673: Beveiligingsupdate voor Windows XP
- KB2443105: Beveiligingsupdate voor Windows XP
- KB2443685: Update voor Windows XP
- KB2440591: Beveiligingsupdate voor Windows XP
- KB963093: Beveiligingsupdate voor Windows XP (Datum van de laatste publicatie: 9-6-2009?!)
- Update voor Microsoft Silverlight (KB2477244)
- KB2447568: Update voor de compatibiliteitsweergavelijst voor Internet Explorer 8
- KB968930: Windows PowerShell 2.0 en WinRM 2.0
- Windows Live "Essentials"
Beste Bart,bartgrefte wrote:Yay, thanks!
Later vandaag maar eens proberen.
Enig idee wat dat met die oude update was trouwens? Is dat een foutje aan mijn kant of had jij dat ook?
"- KB963093: Beveiligingsupdate voor Windows XP (Datum van de laatste publicatie: 9-6-2009?!)"
Powershell zet ik er (nog) niet in.bartgrefte wrote:Okee, straks met nieuwe pack maar eens kijken.
Btw, weer md5 mismatch bij updatepack downloadlink, mirror is wel (weer) goed :S
edit: zie weer die ene update?!
En powershell nog, naast de live "essentials", dus pack werkt weer goedal vraag ik me af waar die oude update weg komt :S
Windows search zit niet in het pack omdat het de pc alleen maar trager maakt.bartgrefte wrote:Okee.
Live essentials wil ik er niet eens in hebben, te veel rotzooi(Heb losse installer voor WLM 14.0.8089.726, iets oudere versie dus en de rest hoef ik niet.)
Wel vreemd, die update installeerd verder zonder problemen.
Maar wacht eens: http://support.microsoft.com/kb/963093
"MS09-023: Een beveiligingsprobleem in Windows Search kan leiden tot vrijgeven van informatie"
Zou die soms tevoorschijn komen omdat ik de Windows Desktop Search 4 addon erin heb gestopt? Weliswaar een aangepaste variant, om de klassieke search te behouden en heb de zoekbalk in de startbalk samen met de indexer gedisabled.
Dit omdat Outlook 2010 anders niet werkt, door die 2 regkeys die in het post SP3 pack zitten
Zie http://www.ryanvm.net/forum/viewtopic.p ... highlight=