Ik kan maar moeilijk afscheid nemen van WinXP. Loopt als een trein

Ja ik maak er wel weer een.Atari800xl wrote:Eh, dat is toch dezelfde die ik een paar berichtjes hierboven al noemde??
Windoos, op 31 juli zei je "volgende maand komt er weer 1". Ben je dat nog steeds van plan? Hij zou bij mij in ieder geval welkom zijn. 't Is hier niet echt druk met reacties, maar goed, de meeste mensen roepen natuurlijk "weg met XP", maar ik wil 'm net zo lang actueel houden tot het niet meer gaat. De reacties kennen we allemaal wel, maar als echt museumstuk willen we natuurlijk wel een "final XP 2014-04"!
Super!!..Ik wacht geduldig af..neem aan dat je even wacht tot april^^windoos wrote:Ja ik maak absoluut nog 1 laatste versie!!!!Camino wrote:Is wel erg stil geworden hier...
Weet iemand of er nog een klein kans erin bestaat dat de packs nog worden bijgewerkt ? In april van dit jaar, valt officieel de support voor XP weg. Jammer, was erg tevreden over dit besturingssysteem.
Yaywindoos wrote:Ja ik maak absoluut nog 1 laatste versie!!!!Camino wrote:Is wel erg stil geworden hier...
Weet iemand of er nog een klein kans erin bestaat dat de packs nog worden bijgewerkt ? In april van dit jaar, valt officieel de support voor XP weg. Jammer, was erg tevreden over dit besturingssysteem.
Hoi Windoos,windoos wrote:Ja ik maak absoluut nog 1 laatste versie!!!!Camino wrote:Is wel erg stil geworden hier...
Dat kende ik nog niet! Ik ga er eens naar kijken! Bedankt voor zover.Atari800xl wrote:hherrie, ik heb dat pack niet, maar misschien kun je zelf een NL pack maken? Met DXUPAC en de Dutch en INTL final packs van OnePiece is dat heel eenvoudig! (Zelfs *ik* kan het, dus dan moet het echt wel makkelijk zijn). Ik wil je daarbij zelfs nog helpen...
Als ik m'n eigen notes er 's bijpak:
- Maak een werkfolder, zet dxupac.exe erin
- Download uit OnePiece's "box" folder de complete mappen "Dutch" en "INTL"
- Start dxupac, maak je eigen final (localized) Updatepack. Vraag evt. naar verdere details
- Intrgreer met RVMi (maar dat wist je al).
...benieuwd naar je reactie.