Search found 7 matches

by OxeR
Sun Oct 07, 2007 8:30 am
Forum: Turkish Update Pack
Topic: [Soru] Katilimsiz Kurulumda NTFS format
Replies: 21
Views: 5229

[Soru] Katilimsiz Kurulumda NTFS format

Arkadaşlar herşey iyi güzel hallettim. Ama katılmısız kurulumda C'ye otomatik olarak NTFS format atılsın istiyorum. Olmadı bir türlü. Hep eski windowsun üstüne kuruyor. Bunun için winnt.sif dosyasına hangi satırları eklemem lazım.. Bilen varsa memnun olurum.
by OxeR
Mon Aug 20, 2007 5:20 am
Forum: Turkish Update Pack
Topic: RVM Integrator Destek (Problemleriniz Buraya!!!)
Replies: 110
Views: 43798

Yardım için teşekkürler.. Bi de öle deneyelim bakalım..
by OxeR
Wed Aug 15, 2007 6:43 am
Forum: Turkish Update Pack
Topic: RVM Integrator Destek (Problemleriniz Buraya!!!)
Replies: 110
Views: 43798

Arkadaşlar şimdi bende xp sp2 li cd var. Update pack i kurucam sonra add-on kurucam. Ayriyetten driverpack leri kurucucam. Driver packi update+add-ondan önce mi yoksa sonra mı kursam daha iyi olur sizce ? Bir de dvd olarak yaparak içine bi kaç yane program atmak isityorum sonra onları ordan manuel k...
by OxeR
Tue Feb 20, 2007 3:59 pm
Forum: Turkish Update Pack
Topic: [Eklenti] Nero 7.7.5.1 Türkçe (Eastern Europe)
Replies: 25
Views: 12272

Greenox eline sağlık hocam..
Full Paketin de add-onu var mı ?
Full Paket 196,81 MB çünkü..Bu biraz Lite sürüm gibi geldi..
Bende buldukca bunuyom ama neyse... :D
by OxeR
Fri Feb 16, 2007 3:53 pm
Forum: Turkish Update Pack
Topic: [Eklenti] Right Click Image Converter 2.2.0
Replies: 5
Views: 1866

Hocam bi de şu adreste bu programın yeni versiyonu varmış galiba. Adı falan da değişmiş.. Biraz daha bişeyler eklemişler sanırım.. İstersen bi ona da bi göz at..

http://www.kristanixsoftware.com/imagebadger/
by OxeR
Fri Feb 16, 2007 3:48 pm
Forum: Turkish Update Pack
Topic: [Eklenti] Right Click Image Converter 2.2.0
Replies: 5
Views: 1866

Hocam bu super bi program o zaman.. :D Ama iste 40 convert ten fazlası lasım olur. Onu da bi halletmek lazım.. :D
by OxeR
Mon Feb 05, 2007 11:53 am
Forum: Turkish Update Pack
Topic: [Eklenti] .NET Framework 1.1+2.0 All In One (.NET J# Türkçe)
Replies: 31
Views: 8926

Eryen arkadasim su framework 3.0 da bi ekleyebilsen süperr olucak onca uğraşmışın bi de o olsa var yaa...

Ayriyetten bu paket için de şükranlarımı sunuyorum.. :D