XP Post-SP3 Updatepack 2.0.6 NL
Hello HJW, I was looking at the structure of the IE7 addon, to see if I've got the right skill to can make an italiano version (if you give me the permission, of course), and I noticed that the section
refers to the old cumulative update for IE, while just below the section is properly called kb956390.delreg.
While I can't test the addon because I only have winxp in Italian, I wonder if this is some sort of mistake, or something irrelevant to the proper functioning of the addon and IE in general.
Kind regards,
mf3imp
Code: Select all
[FirstUserStart]
AddReg = IE7-Core.AddReg, Tweaks.AddReg
; Hotfix registry entries
DelReg = KB950759.DelReg
While I can't test the addon because I only have winxp in Italian, I wonder if this is some sort of mistake, or something irrelevant to the proper functioning of the addon and IE in general.
Kind regards,
mf3imp
Om de een of andere vage reden werkt het blauwe Vista XP Professional Bootscreen van Muiz niet meer bij het 2.0.5. pack. Bij 2.0.4. werkt hij wel.
Dan gebruik ik nu maar die van jou, misschien dat iemand de XP Professional kan rebuilden?
Zou het graag zelf doen maar ik weet helaas niet hoe het moet.
Dan gebruik ik nu maar die van jou, misschien dat iemand de XP Professional kan rebuilden?

Net getest met de nieuwste beta van de integrator.Raoul90 wrote:Om de een of andere vage reden werkt het blauwe Vista XP Professional Bootscreen van Muiz niet meer bij het 2.0.5. pack. Bij 2.0.4. werkt hij wel.
Werkt nu wel weer?

-
- XPu Master
zal ook niet werkenRaoul90 wrote:Weer getest met nieuwste nLite en bootscreen (de blauwe xp pro) werkt niet met nLite. Zal dan de hele meuk maar met de integrator doen, wil morgen verse install doen.
Deze echter nu wel:
http://driverpacks.sytes.net/vistapacks ... n_AddOn.7z
Waarom gaat ie niet werken dan? Wil graag met Windows XP Professional eronder.HJW wrote:zal ook niet werkenRaoul90 wrote:Weer getest met nieuwste nLite en bootscreen (de blauwe xp pro) werkt niet met nLite. Zal dan de hele meuk maar met de integrator doen, wil morgen verse install doen.
Deze echter nu wel:
http://driverpacks.sytes.net/vistapacks ... n_AddOn.7z
Heb nu alles met de integrator gedaan en nu werkt ie wel, alleen ff kijken of de rest van me software etc. ook werkt.
Fijn, net me hele Windows-partitie geformateerd. Start ik van de net gemaakte schijf op, gaat hij tot het setup venster "apparaten installeren" vervolgens crashed die alleen maar, waardoor ik nu gedoemd ben om op zon trage pc weer een nieuwe te gaan maken en hopen dat ie dan wel werkt.
Laat die bootscreen er wel helemaal uit.

Ja ik weet niet wat het was maar in ieder geval draai ik nu weer. 
Hij deed het trouwens ook gewoon in VMWare.
http://tweakers.net/nieuws/56337/micros ... rsies.html

-
- XPu Master
Momenteel al toevoegd aan de volgende versie.Raoul90 wrote:Ja ik weet niet wat het was maar in ieder geval draai ik nu weer.
Flash10 zal daar ook in zitten.
Nu nog ff paar tests draaien.
Zeer vreemd. Ik heb ook de laatste Beta gebruikt.HJW wrote:nlite vs integrator ? welke van de 2 gebruikt, probeer ff de andere..windoos wrote:Ik krijg met het laatste pack de volgende error!
Setup kan het bestand flashutl10.exe niet kopieren.
Toch staat dit bestand in het pack alsmede in de I386 na het updaten!
Meerdere mensen hier last van?
Siebe B.
Ik heb alles getest opnieuw sp3 geslipstreamed, Alleen de updatepack gebruikt. Als ik versie 2.05 gebruik gaat het wel ok!
ik maak ook gebruik van RVM Integrator 1.5.4 Beta7
Ik heb geen oplossing als het voor anderen wel goed werkt!
-
- XPu Master
Controleer ff de MD5 hash van het updatepack.windoos wrote:Zeer vreemd. Ik heb ook de laatste Beta gebruikt.HJW wrote:nlite vs integrator ? welke van de 2 gebruikt, probeer ff de andere..windoos wrote:Ik krijg met het laatste pack de volgende error!
Setup kan het bestand flashutl10.exe niet kopieren.
Toch staat dit bestand in het pack alsmede in de I386 na het updaten!
Meerdere mensen hier last van?
Siebe B.
Ik heb alles getest opnieuw sp3 geslipstreamed, Alleen de updatepack gebruikt. Als ik versie 2.05 gebruik gaat het wel ok!
Uiteraard ook al geprobeerd. Ik begrijp er niks meer van! In alle files lijkt het goed te staan!HJW wrote:Controleer ff de MD5 hash van het updatepack.windoos wrote:Zeer vreemd. Ik heb ook de laatste Beta gebruikt.HJW wrote: nlite vs integrator ? welke van de 2 gebruikt, probeer ff de andere..
-
- XPu Master
1.Pak het updatepack uit.windoos wrote:Uiteraard ook al geprobeerd. Ik begrijp er niks meer van! In alle files lijkt het goed te staan!HJW wrote:Controleer ff de MD5 hash van het updatepack.windoos wrote: Zeer vreemd. Ik heb ook de laatste Beta gebruikt.
2. rename falshutl10.exe naar test.exe
3. vervang alle entries van flashutl10.exe in entries.ini naar test.exe
4. pak updatepack weer in en test.
let me know.
Voor duidelijkheid je krijgt kopieer error bij het blauwe scherm nog ?
Als ik alles verander naar test.exe zoals je hebt voorgesteld is er geen probleem meer.1.Pak het updatepack uit.
let me know.
Zijn de files case sensitive??
Misschien zit daar het probleem m in!
-
- XPu Master
let me know.windoos wrote:Als ik alles verander naar test.exe zoals je hebt voorgesteld is er geen probleem meer.1.Pak het updatepack uit.
let me know.
Anyway zal ernaar kijken voor volgende versie.
Nope niet case sensitive!!!HJW wrote:let me know.windoos wrote:Als ik alles verander naar test.exe zoals je hebt voorgesteld is er geen probleem meer.1.Pak het updatepack uit.
let me know.
Anyway zal ernaar kijken voor volgende versie.
Wat kan de reden zijn waarom het dan wel werkt als ik de naam verander? De originele file heet ook flashutl10a.exe
Hoi allen!
Ik gebruik hier al enige tijd RyanVM Update packeges in een RIS voor Windows XP. Werkt heerlijk, thanks!! Met Servicepack 2, maar ook met Servicepack 3 Update pack 07.2008 ging het prima:
2 weken terug versie 2.0.5 geprobeerd te integreren, dit gaat prima. RISsen van PC lijkt in eerste instantie ook prima, maar ik loop tegen een aantal problemen aan:
Is er iets verandert aan de update pack waardoor het niet meer werkt? ?
Hoor graag van jullie, thanks!
Ik gebruik hier al enige tijd RyanVM Update packeges in een RIS voor Windows XP. Werkt heerlijk, thanks!! Met Servicepack 2, maar ook met Servicepack 3 Update pack 07.2008 ging het prima:
- Update pack
- IE7 Add-on
- NET Framework 3.5 AIO
- Bootscreen (optioneel)
2 weken terug versie 2.0.5 geprobeerd te integreren, dit gaat prima. RISsen van PC lijkt in eerste instantie ook prima, maar ik loop tegen een aantal problemen aan:
- Internet Explorer dubbelklikken: venster opent en sluit direct
- Internet Explorer: versie 7 lijkt helemaal niet geinstalleerd
- VPN verbindingen kunnen niet opgezet worden, blijft hangen op authenticeren
- Security Center lijkt niet gestart, net als Windows firewall service
- Services staan wel op automatisch, maar kan ze ook niet handmatig starten, melding: "Service gemarkeerd voor verwijdering of bestaat niet"

-
- XPu Master
Niet dat ik weet, probeer eerst een test zonder de IE7addon. Dan kunnen we kijken of het nu aan het updatepack ligt of aan de IE7 addon. Groet HJWAirtjE wrote:Hoi allen!
Ik gebruik hier al enige tijd RyanVM Update packeges in een RIS voor Windows XP. Werkt heerlijk, thanks!! Met Servicepack 2, maar ook met Servicepack 3 Update pack 07.2008 ging het prima:Ik gebruik altijd RVMIntegrator 1.5.3 om een originele, schone WinXP Pro SP3 te integreren met de bovenstaande update pack en extra's. Alles heeft tot dusverre altijd prima gewerkt (met SP2, en met SP3 update pack 07.2008).
- Update pack
- IE7 Add-on
- NET Framework 3.5 AIO
- Bootscreen (optioneel)
2 weken terug versie 2.0.5 geprobeerd te integreren, dit gaat prima. RISsen van PC lijkt in eerste instantie ook prima, maar ik loop tegen een aantal problemen aan:Ook al geprobeerd met nLite, maar krijg hetzelfde resultaat. Kale XP SP3 geprobeerd te gebruiken in RIS, dat gaat prima. Oude updatepack geprobeerd, werkt ook. Daarna geprobeerd met alleen kale XP SP3 plus de update pack (dus geen IE7, Net Frame AIO, Bootscreen), hier had ik het probleem dus weer.
- Internet Explorer dubbelklikken: venster opent en sluit direct
- Internet Explorer: versie 7 lijkt helemaal niet geinstalleerd
- VPN verbindingen kunnen niet opgezet worden, blijft hangen op authenticeren
- Security Center lijkt niet gestart, net als Windows firewall service
- Services staan wel op automatisch, maar kan ze ook niet handmatig starten, melding: "Service gemarkeerd voor verwijdering of bestaat niet"
Als het aan het updatepack ligt kun je de versie 2.04 proberen.
http://driverpacks.sytes.net/vistapacks ... 3_2.0.4.7z
-
- XPu Master
Nah volgende 2e dinsdag van de maand. Of kijk af en toe stiekem op de server.windoos wrote:Waar kan ik deze (voorlopige) versie 2.0.7 downloaden?HJW wrote:Changelog
v.2.0.7. (voorlopig)
- Fixed Flash File Copy Issues
- Fixed setupapi.dll, dhcpsvc.dll, cscdll.dll, osk.exe, wzcdlg.dll, qfecheck.exe (1033 -> 1043)
mvg
Siebe B.
groet
HJW
Hoioi,
vraag over de .Net 2.0+3.0+3.5 switchless installer.
Ik installeer alles @T13, tenzij dat niet kan. .Net 3.0 mag je niet @T13 installeren dus ik heb je switchless installer uitgepakt en wil het splitsen in 2 pakketjes. Nu zie ik dat er na 2.0 eerst MSXML wordt geinstalleerd en daarna pas 3.0. Hoort MSXML bij 2.0 of bij 3.0? Zou ik dit ook @T13 kunnen installeren?
Ik installeer alles @T13, tenzij dat niet kan. .Net 3.0 mag je niet @T13 installeren dus ik heb je switchless installer uitgepakt en wil het splitsen in 2 pakketjes. Nu zie ik dat er na 2.0 eerst MSXML wordt geinstalleerd en daarna pas 3.0. Hoort MSXML bij 2.0 of bij 3.0? Zou ik dit ook @T13 kunnen installeren?
-
- XPu Master
.NET 30 SP2 kan prima @T13.zilexa wrote:Hoioi,
MSXML6 is vereist voor net3 maar kan prima op t13
Ik heb me maar ff aangemeld om je speciaal te bedanken voor je update packs. Net ff een verse install cd gemaakt en alles draait als een tierelier (inc driverpacks) op een virtuele machine. Geen enkele windows update beschikbaar na installatie, op messnger 4.7 na. Die gebruik ik toch niet.
Nogmaals mijn dank voor dit mooie stukje huisvlijt.
Nogmaals mijn dank voor dit mooie stukje huisvlijt.
-
- XPu Master
zelf maken, niet moeilijkRaoul90 wrote:Hey,
Weet iemand waar ik een addon kan vinden voor Windows Genuine Advantage v1.8.31.9? Een losse addon dus. Heb hem ff apart nodig.
check wincert.net/forum daar staat een addon (weliswaar oud maar kun je updaten).
Wat moet je met WGA addon? zit gewoon in updatepack hoor.
-
-
- XPu Master
Welkom op het forum,elkristo78 wrote:ik heb het XP Post-SP3 UpdatePack Nederlands gedownload, hoe moet ik dit nu installeren?
Het updatepack is niet bedoelt voor 'losse' installatie in windows zelf. Het is bedoelt om je windows cdrom mee bij te werken naar de laatste versies van de bronbestanden. Zodoende hoef je na de installatie geen updates meer te downloaden.
zie hier: http://www.ryanvm.net/forum/viewtopic.php?t=2823
1. windows xp cdrom
2. updatepack integreren met RVMintegrator of nLite
3. windows opnieuw installeren op je computer of virtuele machine.
-