XP Post-SP3 Updatepack 2.0.6 NL
Bedankt voor je info... ik ga het proberengryffin53 wrote:Het is niet meer van moeten maar van mogen.. Het halveert de integratietijd, dus zeker een overweging waardSabhazi wrote:Vraagje, bij de integrator moet je nog steeds advanced options aanvinken?
Enable Advanced Options en Use Cached driver.cab aanvinken
-
- XPu Master
Deze is offline. oude addon bestaat nog:potlepel wrote:.Net Framework NLD All-In-One link werkt niet.
http://driverpacks.sytes.net/vistapacks ... io_v2.2.7z
Kan je de nieuwe WGA er ook in gooien? 
http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en
Of bij volgende updatepack?

http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en
Of bij volgende updatepack?
Mooi, ik ga het proberen. waar kan ik 1.5.4 vinden?HJW wrote:Je moet of versie integrator 1.5.4 gebruiken of de WBEM Fix addon.Sabhazi wrote:Iemand ook problemen na het integraten met internet explorer 7? Deze start niet en staat er niet volledig op.
Gebruikt:
- updatepack 2.0.2
- all in one .net
- ie7 update pack
Integrator 1.5.3
Of doe ik iets fout?
Thx
Die kan je hier vinden: http://www.siginetsoftware.com/forum/sh ... .php?t=418Sabhazi wrote:Mooi, ik ga het proberen. waar kan ik 1.5.4 vinden?
Thx
Ik denk dat je je wel eerst moet registreren om hem te kunnen afhalen.
Alweer bedankt voor de nieuwe packs 
Wat is er eigenlijk allemaal gebeurd met de netfx'en?
En volgens mij is de all in one niet echt AIO zonder 1.1?

Wat is er eigenlijk allemaal gebeurd met de netfx'en?
En volgens mij is de all in one niet echt AIO zonder 1.1?
Last edited by gryffin53 on Sat Sep 13, 2008 1:18 pm, edited 1 time in total.
Net ff getest, maar ik krijg een foutmelding bij de installatie van de switchless installer van .NET 1.1 + 2.0 + 3.0 + 3.5 (ik had gewoon het updatepack gedowload, en de exe die daar inzat roep ik aan via installtips/cmdlines):

Zal wel ff die switchless installer only pakken en kijken of het dan wel werkt.

-
- XPu Master
controleer ff je md5 van je .net bestand er is namelijk een upload geweest die niet helemaal goed is gegaan. Of download de .net opnieuw.Raoul90 wrote:Net ff getest, maar ik krijg een foutmelding bij de installatie van de switchless installer van .NET 1.1 + 2.0 + 3.0 + 3.5 (ik had gewoon het updatepack gedowload, en de exe die daar inzat roep ik aan via installtips/cmdlines):
-
- XPu Master
Je hebt gelijk, blijkbaar is er een engelse bestand dat in het nederlands had moeten zijn. Ik zal kijken of ik het kan repareren in het volgende updatepack. Bedankt voor de bugreport.Ra_gdd wrote:Is het normaal dat een gedeelte van Windows XP nu in het engels staat?
Heb m'n Nederlandse Windows XP Pro SP3 geslipstreamed met laatste versie Nlite en alle nieuwe updatepacks
XP Post-SP3 UpdatePack Nederlands
Internet Explorer 7
.Net Framework NLD All-In-One
Rond T-13 verschijnt een 7-Zip popup dat het systeem het bestand niet kan vinden... (zonder te specificeren welk bestand!)
Is dat dan het .NET pak? (dat blijkt ook niet geïnstalleerd)
Configuratie: XP SP3 disc en dan 2.0.3 NL pack, IE7 en .NET met nLite 1.4.9.1 geïntegreerd.
Configuratie: XP SP3 disc en dan 2.0.3 NL pack, IE7 en .NET met nLite 1.4.9.1 geïntegreerd.
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
-
- XPu Master
XIII wrote:Rond T-13 verschijnt een 7-Zip popup dat het systeem het bestand niet kan vinden... (zonder te specificeren welk bestand!)
HJW wrote:controleer ff je md5 van je .net bestand er is namelijk een upload geweest die niet helemaal goed is gegaan. Of download de .net opnieuw.Raoul90 wrote:Net ff getest, maar ik krijg een foutmelding bij de installatie van de switchless installer van .NET 1.1 + 2.0 + 3.0 + 3.5 (ik had gewoon het updatepack gedowload, en de exe die daar inzat roep ik aan via installtips/cmdlines):
Ha, mijn Philips ShoqBox PSS231/00 (MTP device) wordt nu weer goed ondersteund! 
Geloof wel dat er een fout zit in het 2.0+ .NET pack. Het pakt tot 100% uit en lijkt dan niets meer te doen (ook niets bijzonders in de taakmanager: 0% CPU). Als ik de executable met WinRAR uitpak en INSTALL_1120.CMD uitvoer krijg ik een foutmelding dat het bestand DNF11\netfx.msi niet kan worden gevonden. DNF20, DNF30 en DNF35 zijn er wel. De naam van het bestand lijkt het al te verklappen: zit er het verkeerde script in?
(ik heb dit vanochtend (donderdag 18-Sep-2008) gedownload en net nog eens opnieuw)

Geloof wel dat er een fout zit in het 2.0+ .NET pack. Het pakt tot 100% uit en lijkt dan niets meer te doen (ook niets bijzonders in de taakmanager: 0% CPU). Als ik de executable met WinRAR uitpak en INSTALL_1120.CMD uitvoer krijg ik een foutmelding dat het bestand DNF11\netfx.msi niet kan worden gevonden. DNF20, DNF30 en DNF35 zijn er wel. De naam van het bestand lijkt het al te verklappen: zit er het verkeerde script in?
(ik heb dit vanochtend (donderdag 18-Sep-2008) gedownload en net nog eens opnieuw)
Code: Select all
Raoul90 wrote:
Bedankt voor de packs.
Had je WGA ook geupdate?
HJW:Als het goed is wel.
Zit direct al met dat venster van WGA waarschuwing...
Is daar nog wat aan te doen..
PS:UXTHEME patch zou er toch uit zijn???
Ik zie dit nog staan:
[HexEdit]
;I386\UXTHEME.DLL|6.0.2900.5512|104746|83EC1C568D4DE4|33C0C9C2040090
Grt
-
- XPu Master
Als het goed is kun je met SP3 windows installeren zonder productcode, mij lijkt dan dat je daarna pas je productcode hoeft in te voeren en dus geen last hebt van WGA. Hoe dit precies werkt - geen flauw idee.Babyboy wrote: Maar bij een Xphome install krijg ik niet de kans om te activeren.
Zit direct al met dat venster van WGA waarschuwing...
Is daar nog wat aan te doen..
PS:UXTHEME patch zou er toch uit zijn???
Ik zie dit nog staan:
[HexEdit]
;I386\UXTHEME.DLL|6.0.2900.5512|104746|83EC1C568D4DE4|33C0C9C2040090
Grt
Uxtheme:
wat denk je dat die punt komma daar doet

HJW
-
- XPu Master
Ik heb zoveel .net versies gehad, zie door het bomen het bos niet meer. Ik zal aantal versies reduceren zowel x86 en x64. Dan zijn ze makkelijker te onderhouden voor mij en sluipen er minder snel foutjes zoals dit in.XIII wrote:Ha, mijn Philips ShoqBox PSS231/00 (MTP device) wordt nu weer goed ondersteund!
Code: Select all
Als het goed is kun je met SP3 windows installeren zonder productcode, mij lijkt dan dat je daarna pas je productcode hoeft in te voeren en dus geen last hebt van WGA. Hoe dit precies werkt - geen flauw idee.
Uxtheme:
wat denk je dat die punt komma daar doet Razz - pcies die zorgt ervoor dat het command wordt overgeslagen.
HJW
Maar dat met die WGA moet anders kunnen.want dit gebeurde met die andere packs (Oude wga) NIET.
Ik installeer geregeld een Xphome installatie..Ook SP3 en alles is dan orgineel....
En nog vreemder, een deel in het Duits?Ra_gdd wrote:Is het normaal dat een gedeelte van Windows XP nu in het engels staat?

Kan nu even geen screenshot maken, maar bij bepaalde delen van het groepsbeleid zag ik Duitse tekst. Engels kan ik me nog voorstellen (iets dat niet vertaald is), maar hoe kom ik opeens aan die Duitse teksten?

-
- XPu Master
Nieuwe WGA is strenger..Babyboy wrote:Sorry HJW had niet op de puntkomma gelet:Code: Select all
Als het goed is kun je met SP3 windows installeren zonder productcode, mij lijkt dan dat je daarna pas je productcode hoeft in te voeren en dus geen last hebt van WGA. Hoe dit precies werkt - geen flauw idee. Uxtheme: wat denk je dat die punt komma daar doet Razz - pcies die zorgt ervoor dat het command wordt overgeslagen. HJW
Maar dat met die WGA moet anders kunnen.want dit gebeurde met die andere packs (Oude wga) NIET.
Ik installeer geregeld een Xphome installatie..Ook SP3 en alles is dan orgineel....
Kees030 wrote:Bedankt HWJ. Bij Windows Vista Sidebar en Bootscreen voor XP Nederlands mis ik alleen de mogelijkheid om ze te downloaden.
Sidebar:
http://www.wincert.net/forum/index.php? ... topic=1442
Is gewoon Nederlands. Eventueel kun je nog extra gadgets toevoegen.
Bootscreen:
Hier kun je er twee vinden:
http://www.ryanvm.net/forum/viewtopic.php?t=5669
Voor Media Center en Professional. De "echte" van Vista had pliek een keer gemaakt en upped maar die kan ik ff niet vinden.
Edit: die van pliek ook gevonden:
http://www.ryanvm.net/forum/viewtopic.php?t=6313
http://rapidshare.com/files/114354466/V ... on.7z.html
-
- XPu Master
correct,Raoul90 wrote:Kees030 wrote:Bedankt HWJ. Bij Windows Vista Sidebar en Bootscreen voor XP Nederlands mis ik alleen de mogelijkheid om ze te downloaden.
Sidebar:
http://www.wincert.net/forum/index.php? ... topic=1442
Is gewoon Nederlands. Eventueel kun je nog extra gadgets toevoegen.
Bootscreen:
Hier kun je er twee vinden:
http://www.ryanvm.net/forum/viewtopic.php?t=5669
Voor Media Center en Professional. De "echte" van Vista had pliek een keer gemaakt en upped maar die kan ik ff niet vinden.
Edit: die van pliek ook gevonden:
http://www.ryanvm.net/forum/viewtopic.php?t=6313
http://rapidshare.com/files/114354466/V ... on.7z.html
ik had ze erbij gezet in 1# post omdat ik hiervan mijn eigen edities aan het maken ben.
Vista bootscreen, wilde ik de laatste kernels , dus je draait niet de oude versies.
Vista Sidebar, ik houd niet van al die extra gadgets (100+) die worden geinstalleerd. Daarom ben ik die Addon beetje aan het afslanken...
Ik ben benieuwd naar die afgeslankte sidebar versie. Gebruikt dat dan ook minder geheugen? (ben bang van niet).
In iedergeval is het slipstreamen van de packs goed verlopen, op mijn oem, retail en vlk versies van xp professional.
Home versie(s) heb ik nog niet geprobeerd, maar ik verwacht geen problemen. ( ik doe dat slipstreamen met nlite trouwens)
Inderdaad is het tabblad 'resources' (had bronnen moeten staan) in het engels bij eigenschappen van hardware. Duits heb ik nog niet gezien. Waar zit dat dan?
In iedergeval is het slipstreamen van de packs goed verlopen, op mijn oem, retail en vlk versies van xp professional.
Home versie(s) heb ik nog niet geprobeerd, maar ik verwacht geen problemen. ( ik doe dat slipstreamen met nlite trouwens)
Inderdaad is het tabblad 'resources' (had bronnen moeten staan) in het engels bij eigenschappen van hardware. Duits heb ik nog niet gezien. Waar zit dat dan?
Daar was ik dus al bang voor!
Vast een omweg, maar ik kwam er zo (doe het nu even in het Engels, de Nederlandse PC staat uit):Raoul90 wrote:Hoe kom ik ook al weer bij Beheersjablonen?Gebruik dat nooit.
mmc opstarten vanaf de commandline
File | Add/Remove Snap-in | Add...
Group Policy Object Editor
Add
Finish
Close
OK
En dan de boom even open klappen.
Waarschijnlijk alleen in XP Pro?