Code: Select all
Forbidden
You don't have permission to access /vistapacks/xp-x86/HJW UpdatePackSP3_2.0.7b.7z on this server.
Code: Select all
Forbidden
You don't have permission to access /vistapacks/xp-x86/HJW UpdatePackSP3_2.0.7b.7z on this server.
RVMi 1.5.3 + fix lijkt hem op het eerste zicht te nemen maar blijkt toch niet geintegreerd te zijn. Winrar opent hem bij mij wel vlotjes.. Uitpakken en weer inpakken met 7zip lukt inderdaad.Mr.Fixit wrote:Winrar kan het bestand ook niet uitpakken maar 7zip wel.
Het 207b pack kan ook met de hand worden uitgepakt en weer ingepakt met "7zip"
N-lite pakt hem dan bij mij wel.
gr
controleer md5B-Boy wrote:Kwam er pas na volledige installatie vanmiddag achter dat er iets niet goed gaat met updatepack 2.07b.
Na een bezoekje aan de WindowsUpdate site stonden er 21 updates klaar. RVM integrator gaf echter geen enkele foutmelding tijdens het slipstreamen.
Inmiddels een nieuwe install gedaan met pack 2.07. Deze werkt feilloos.
Raoul90 wrote:Flash 10 is niet geïnstalleerd, updatepack gebruikt, maar zit er niet in. Handmatig moeten installeren.
Hmm, hoe kan jij zien dat het erin zit dan? Normaal als je Flash 10 installeerd moet er wel ergens iets in het register zitten, ook kan je Flash in add/remove zien, maar zie ik beide niet.Babyboy wrote:Raoul90 wrote:Flash 10 is niet geïnstalleerd, updatepack gebruikt, maar zit er niet in. Handmatig moeten installeren.
Zit er bij mij wel in.....(even met sumo gekeken)
XpHome in dit geval.
Hiermee:http://www.kcsoftwares.com/index.php?downloadRaoul90 wrote:Hmm, hoe kan jij zien dat het erin zit dan? Normaal als je Flash 10 installeerd moet er wel ergens iets in het register zitten, ook kan je Flash in add/remove zien, maar zie ik beide niet.Babyboy wrote:Raoul90 wrote:Flash 10 is niet geïnstalleerd, updatepack gebruikt, maar zit er niet in. Handmatig moeten installeren.
Zit er bij mij wel in.....(even met sumo gekeken)
XpHome in dit geval.
Net even getest. Zit er toch in:XIII wrote:Of laat het Adobe zelf even checken op deze pagina:
http://www.adobe.com/products/flash/about/
Jah of juist .net 1.0 bij het 1e opstarten tenzij je die nodig hebt voor MECaddon natuurlijk. Mogelijk gaat het wel goed als je een true addon hebt van 1.0gryffin53 wrote:Kan ik dan best de switchless installer van de small .NET handmatig installeren bij het eerste opstarten?Known Issues
- Het installeren van .NET 1.0 tijdens T13 zal ervoor zorgen dat deze addon niet meer werkt @T13 stage.
En heel erg bedankt weer voor de nieuwe pack
Dit is wel een heel vervelende bug. Welke ook in 2.0.6 zat. Daar draai ik nu op en als ik me externe usb hd aansluit dan komt ie gewoon niet bij "Deze Computer" te staan. Waardoor ik hem dus ook niet kan gebruiken.Nieuw aangekoppelde USB invoerapparaten geven een Wizard Hardware Toevoegen popup. (update: nLite gebruikers kunnen hier last van hebben).
Geen probleem, snelheid is gewenst. Daardoor vergeet ik soms nog wel eens dubbel te testen. Maar gelukkig doen jullie dat allemaalB-Boy wrote:Bedankt voor de nieuwe updates. Ongelooflijk hoe je snel je er iedere keer weer bij bent om ons te plezieren. Erg tof.
EDIT: nog bedankt voor de tip om voortaan de checksums te controleren.
Zojuist even opgezocht hoe dit moet en heb er inmiddels een tooltje voor.
Volume Control issue is te wijten aan het eruit slopen van wmp11. WMP11 erin laten en het is opgelost. WMP11 hoef je verder niet te gebruiken hoor..zilexa wrote:HJW moet ik bij deze nieuwe pack WMP11 nog zelf eruit halen? Volgens mij was het een nLite probleem dat als je deze pack integreert en in nLite WMP kiest om te verwijderen, dat je uiteindelijk toch WMP11 had.
Ik heb gemerkt dat in mijn vorige windows (met pack 2.0.7) het "volume schermpje" (en ook het icoontje in de taakbalk) niet is geinstalleerd. Geluid doet het prima en met de Realtek Sound Manager kan ik ook alles doen. Maar om met mijn HTPC afstandsbediening volume te kunnen regelen heb ik soundvolume wel nodig.
Via configuratiescherm het volume wijzigen geeft de melding: "volumeregelaar is niet geinstalleerd, ga naar Software in het configuratiescherm om het te installeren"
Maar als ik via Software naar Windows-onderdelen ga, krijg ik de melding dat wmp11...inf niet kan worden gevonden. Door deze foutmelding kan ik het 'windows-onderdelen' menu niet te zien krijgen...
En ik heb nog een ander probleem maar weet niet of dat iets met deze pack te maken heeft. Ik kan gpedit.msc wel starten, maar het scherm is leeg met de melding "de module kan niet worden gemaakt".
Als ik een zooitje dlls probeer te registreren, blijkt er iets mis te zijn met framedyn.dll. Op internet vind je oplossingen (path naar WBEM controleren) maar niets helpt tot nu toe.
Meer mensen dit probleem? Dit was dus met 2.0.7. En ga straks wel 2.0.8 testen.
Is eerst slipstreamen van jouw update pack met RVM integrator en dan tweaken met nLite wel veilig?HJW wrote:Ik beveel RVMintegrator aan om probleemloos te slipstreamen. Gebruik versie 1.5.4 of hoger.