KB888111 - waarom zit deze er niet meer in?
- Bâshrat the Sneaky
KB888111 - waarom zit deze er niet meer in?
Waarom is KB888111 eruit gegooid? Deze is cruciaal voor vrijwel iedere moderne pc (want die hebben allemaal HD Audio onboard)... En toch zit ie er niet meer in.
Er zijn al behoorlijk wat meldingen geweest van dit probleem op het DriverPacks forum.
P.S.: de zoekfunctie gaf geen enkele hit, dus als dit al eerder gepost is, don't shoot me.
Er zijn al behoorlijk wat meldingen geweest van dit probleem op het DriverPacks forum.
P.S.: de zoekfunctie gaf geen enkele hit, dus als dit al eerder gepost is, don't shoot me.
Code: Select all
Changelog Oktober Pack
Updated
KB890830 to v1.21
Removed
KB917159, KB888111, KB921401, KB918005, KB883667
Added
KB922819
KB923191
KB923414
KB924191
KB924496
KB924692
Maar geen probleem hoor. In het weekend wordt er een nieuw pack geupload met KB888111 en Microsoft Update (ipv windows update).
Het komt vooral omdat ikzelf de driverpacks niet gebruik. Ik wist niet eens dat als je ze integreerde er een check inzat om te kijken of mijn pack geintegreerd is. Ik voel me vereerd moet ik zeggen

Bij deze is het dan misschien ook beter om in de toekomst eerst het pack te releasen aan enkele betatesters. Mijn pack wordt tegenwoordig met allerlei andere dingen gecombineerd (driverpacks, andere addons, themes, unattended stuff,...) doordat er meer en meer gebruikers zijn. En op die dingen heb ik natuurlijk geen vat, en kan ik niet voorzien wat effect het daarop heeft als ik bv een hotfix verwijder uit het pack.
- Bâshrat the Sneaky
@MEULC: Wel het is vooral recentelijk dat er behoorlijk wat klachten over gepost zijn. Het is namelijk zo dat het DriverPacks BASE KB888111 slipstreamt, MAAR alleen wanneer GEEN UpdatePack gedetecteerd wordt (waaronder dus ook het jouwe), omdat dat natuurlijk geen zin heeft.
Maar dat bouwt natuurlijk verder op de impliciete redenering dat een UpdatePack alle hotfixes omvat... wat dus niet meer het geval is voor de jouwe, en dan dus wel net DIE ene hotfix waarbij het gemerkt wordt door de DriverPacks gebruikers
Dat je KB888111 er weer in zet is super nieuws, dat zullen ze graag horen
Bedankt!
@hp38guser: Friends4U slaat in z'n 2e reply op jouw post de nagel op de kop: het is (relatief
) moeilijk om de KB888111 hotfix te bemachtigen.
Maar dat bouwt natuurlijk verder op de impliciete redenering dat een UpdatePack alle hotfixes omvat... wat dus niet meer het geval is voor de jouwe, en dan dus wel net DIE ene hotfix waarbij het gemerkt wordt door de DriverPacks gebruikers

Dat je KB888111 er weer in zet is super nieuws, dat zullen ze graag horen

@hp38guser: Friends4U slaat in z'n 2e reply op jouw post de nagel op de kop: het is (relatief

Als het zoveel werk is om die hotfix te bemachtigen, waarom uberhaubt zeuren dat die niet in dit updatepack zit. Ik ben erg tevreden met MeulC's werk voor de Windows-gemeenschap, zonder dit pakket was alles nog veel lastiger geweest. Toon een beetje respect jaBâshrat the Sneaky wrote: @hp38guser: Friends4U slaat in z'n 2e reply op jouw post de nagel op de kop: het is (relatief) moeilijk om de KB888111 hotfix te bemachtigen.

Heb ik welmuiz2 wrote:Geduld....

Maar toevallig moet ik een pc hier opieuw installeren en daar zou ik graag de nieuwe versie voor hebben.
Ik refereer uiteraard naar MEULC zijn eigen zin: "Maar geen probleem hoor. In het weekend wordt er een nieuw pack geupload met KB888111 en Microsoft Update (ipv windows update)."
- Bâshrat the Sneaky