XP Post-SP2 UpdatePack 3.2008a
-
- XPu Master
XP Post-SP2 UpdatePack 3.2008a
Beste RyanVM Bezoeker,
'2008 Maart'
Internet Explorer 7 en Windows MediaPlayer 11 zijn nu 'verplichte nummertjes'. Alles is nu beschikbaar in eén updatepack.
Special Thanks to
Muiz, MrDxMrX, Siginet, RyanVM
Integreer onderstaand updatepack met RVMintegrator 1.5.1
XP Update Pack Dutch
MD5 Hash = 40feb16b66fa0b1d9d1b9101a9ad45ae
Known Issues
Changelog
-Update KB890830 V1.40 (mrt.exe)
-KB946501 superseeds KB932823
-KB942831
-KB942830
-KB931374
-KB943198
-IE7 & WMP11 Addons merged with updatepack.
-UXtheme patch
-DirectX 9.0c March 2008
Internet Explorer 7
Windows Internet Explorer 7 (7.00.6000.20733)
KB938127 - Vulnerability in Vector Markup Language could allow remote code execution
KB944533 - Cumulative security update for Internet Explorer
KB945007 - An Internet Explorer Automatic Component Activation (IE ACA) update is available to disable the "Click to activate" behavior
KB935560 - When you use Remote Desktop Connection to connect to a terminal server, PNG images do not appear in Internet Explorer 7 during that RDP session
Changelog:
Windows MediaPlayer 11
Windows Media Player 11 (11.00.5721.5145)
KB929399 - Subscription music services cannot extract metering data
KB936782 - Vulnerability in Windows Media Player could allow remote code execution
KB939683 - Update to improve how Windows Media Player manages shortcuts
KB941569 - Vulnerability in Windows Media file format could allow remote code execution
KB911564 - Vulnerability in Windows Media Plugin could allow remote code execution
Changelog:
Integreer updatepack met RVMintegrator 1.5.1
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.Net Framework NLD
MD5 = 779279F2847A94F984B69B71ADF05686
.NET 1.1 SP1.1
.NET 1.1 Dutch language pack
.NET 2.0 SP1
.NET 2.0 Dutch language pack
.Net Framework NLD All-In-One
MD5 = 65760875EDE4285B1E2538F2327D2E46
.NET 1.1 SP1.1
.NET 2.0 SP1
.NET 3.0 SP1
.NET 3.0 Dutch language pack
.NET 3.5
Installtips is niet meer geïntegreerd in de .NET Framework Addons. Installtips is nu te downloaden in de switchless installers section van RyanVM Forum.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opmerkingen:
Deze packs zijn enkel bedoeld voor de Nedelandse versie van Windows XP (Home/Pro)
De zuiverste integratie is via RVMintegrator.
Nlite werkt in principe ook, maar daar lever ik geen support voor.
Het main updatepack bevat geen updates voor IE6 en WMP9!
Integreer je de addons niet, dan zullen deze updates verschijnen op Windows Update.
Het is bekend dat %windir%\setuperr.log enkele meldingen bevat over sommige bestanden. Dit gaat dan om systeembestanden die je bijvoorbeeld door addons laat aanpassen. Voorbeeld: Xpize, uxtheme
Commandprompt > qfecheck.exe -v geeft meer informatie over de geïnstalleerde updates.
Commandprompt > sigverif.exe geeft meer informatie over bestanden die digitaal niet zijn ondertekend.
'2008 Maart'
Internet Explorer 7 en Windows MediaPlayer 11 zijn nu 'verplichte nummertjes'. Alles is nu beschikbaar in eén updatepack.
Special Thanks to
Muiz, MrDxMrX, Siginet, RyanVM
Integreer onderstaand updatepack met RVMintegrator 1.5.1
XP Update Pack Dutch
MD5 Hash = 40feb16b66fa0b1d9d1b9101a9ad45ae
Known Issues
Changelog
-Update KB890830 V1.40 (mrt.exe)
-KB946501 superseeds KB932823
-KB942831
-KB942830
-KB931374
-KB943198
-IE7 & WMP11 Addons merged with updatepack.
-UXtheme patch
-DirectX 9.0c March 2008
Internet Explorer 7
Windows Internet Explorer 7 (7.00.6000.20733)
KB938127 - Vulnerability in Vector Markup Language could allow remote code execution
KB944533 - Cumulative security update for Internet Explorer
KB945007 - An Internet Explorer Automatic Component Activation (IE ACA) update is available to disable the "Click to activate" behavior
KB935560 - When you use Remote Desktop Connection to connect to a terminal server, PNG images do not appear in Internet Explorer 7 during that RDP session
Changelog:
Windows MediaPlayer 11
Windows Media Player 11 (11.00.5721.5145)
KB929399 - Subscription music services cannot extract metering data
KB936782 - Vulnerability in Windows Media Player could allow remote code execution
KB939683 - Update to improve how Windows Media Player manages shortcuts
KB941569 - Vulnerability in Windows Media file format could allow remote code execution
KB911564 - Vulnerability in Windows Media Plugin could allow remote code execution
Changelog:
Integreer updatepack met RVMintegrator 1.5.1
.Net Framework NLD
MD5 = 779279F2847A94F984B69B71ADF05686
.NET 1.1 SP1.1
.NET 2.0 SP1
.Net Framework NLD All-In-One
MD5 = 65760875EDE4285B1E2538F2327D2E46
.NET 1.1 SP1.1
.NET 2.0 SP1
.NET 3.0 SP1
.NET 3.0 Dutch language pack
.NET 3.5
Installtips is niet meer geïntegreerd in de .NET Framework Addons. Installtips is nu te downloaden in de switchless installers section van RyanVM Forum.
Opmerkingen:
Deze packs zijn enkel bedoeld voor de Nedelandse versie van Windows XP (Home/Pro)
De zuiverste integratie is via RVMintegrator.
Nlite werkt in principe ook, maar daar lever ik geen support voor.
Het main updatepack bevat geen updates voor IE6 en WMP9!
Integreer je de addons niet, dan zullen deze updates verschijnen op Windows Update.
Het is bekend dat %windir%\setuperr.log enkele meldingen bevat over sommige bestanden. Dit gaat dan om systeembestanden die je bijvoorbeeld door addons laat aanpassen. Voorbeeld: Xpize, uxtheme
Commandprompt > qfecheck.exe -v geeft meer informatie over de geïnstalleerde updates.
Commandprompt > sigverif.exe geeft meer informatie over bestanden die digitaal niet zijn ondertekend.
Last edited by HJW on Sat Apr 12, 2008 6:55 am, edited 4 times in total.
Ik moet wel met Nlite integreren, want zodra ik ryanvmintegrator erop zet, verwijnt dat bestandje?
, ik kan het dus niet opslaan, kan wel op een andere pc maken, als het tenminste niet werkt.
Ik moet nodig een verse installatie van windows erop zetten.
Ik kreeg bij nlite integreren deze melding, ik drukte op OK en ik heb nu wel een iso, die hoogst waarschijnlijk niet werkt. Ga het even op een andere pc met ryanvmintegrator doen.

Ik moet nodig een verse installatie van windows erop zetten.
Ik kreeg bij nlite integreren deze melding, ik drukte op OK en ik heb nu wel een iso, die hoogst waarschijnlijk niet werkt. Ga het even op een andere pc met ryanvmintegrator doen.

XP Maart UpdatePack geïntegreerd met RVM 1.5.1
MassStorage DriverPack geïntegreerd met DPsBase 8RC2
Daarna XP geïnstalleerd vanaf USB-stick.
Tijdens TXT Mode blijft scherm 2 minuten zwart
tijdens het laden van de XP Boot Drivers.
Bij de eerste vraag verschijnt het blauwe scherm gelukkig.
Weet je ook waarom het scherm eerst zwart blijft ?
Het zou mooi zijn als dit oplosbaar is.
Microsoft Update geeft nog 1 Update KB 935448
Verder loopt alles prima. Hartelijk dank voor het nieuwe Update Pack.
wimb

Daarna XP geïnstalleerd vanaf USB-stick.
Tijdens TXT Mode blijft scherm 2 minuten zwart
tijdens het laden van de XP Boot Drivers.
Bij de eerste vraag verschijnt het blauwe scherm gelukkig.
Weet je ook waarom het scherm eerst zwart blijft ?
Het zou mooi zijn als dit oplosbaar is.
Microsoft Update geeft nog 1 Update KB 935448
Verder loopt alles prima. Hartelijk dank voor het nieuwe Update Pack.
wimb
Bij mij komt hhctrl.ocx=5.2.3790.4110 wel in system32 voor.HJW wrote: KB935448 updates hhctrl.ocx met
[Version]
hhctrl.ocx=5.2.3790.2847
Versie in het updatepack
5.2.3790.4190
Dus, vreemd
Maar in WinUpdatesList komt KB935448 ook niet voor.
http://www.nirsoft.net/utils/wul.html
Bedankt weer HWJ
Kan het zijn dat de hash niet klopt? Na 2x downloaden krijg ik steeds dezelfde hash, maar die klopt niet met de opgegeven hash.
Als je een nieuwe versie uitbrengt, is het dan mogelijk, voor het slotje op het -dan oude- topic gaat, dit als laatste post te vermelden? Met een subscribe op de topic komt dan gelijk een mailbericht. Nu had ik net het februari pack geïntegreerd toen ik zag dat het maart pack al uit was

Kan het zijn dat de hash niet klopt? Na 2x downloaden krijg ik steeds dezelfde hash, maar die klopt niet met de opgegeven hash.
Als je een nieuwe versie uitbrengt, is het dan mogelijk, voor het slotje op het -dan oude- topic gaat, dit als laatste post te vermelden? Met een subscribe op de topic komt dan gelijk een mailbericht. Nu had ik net het februari pack geïntegreerd toen ik zag dat het maart pack al uit was

- Fr33StyL@h
Maart Update pack 2008
Hey HWJ
Bedankt weer voor deze Supah pakketjes..ben er weer super blij mee
thanks men... en weer zo compleet.
je hebt mijn weekend in iedergeval weer helemaal Top gemaakt.
bedank in iedergeval dat je zo veel vrije tijd erin steekt en ons weer elke maand blij maakt...dat mag wel even gezegd worden tog
Regards Freestylah

Bedankt weer voor deze Supah pakketjes..ben er weer super blij mee
thanks men... en weer zo compleet.
je hebt mijn weekend in iedergeval weer helemaal Top gemaakt.
bedank in iedergeval dat je zo veel vrije tijd erin steekt en ons weer elke maand blij maakt...dat mag wel even gezegd worden tog

Regards Freestylah
XP Maart 3.08a UpdatePack geïntegreerd met RVM 1.5.1
Daarna NTFS Format USB-stick gemaakt met USB_MultiBOOT6.cmd
XP geïnstalleerd vanaf USB-stick in 20 minuten.
Microsoft Update geeft nog 1 Update KB935448,
maar ik vind dat geen probleem.
Verder loopt alles prima, het blauwe scherm is vanaf het begin zichtbaar.
Je kunt nu gelukkig weer het laden van de XP Setup Boot Drivers volgen
en weet wat er gebeurt.
Hartelijk dank HJW voor het nieuwe Update Pack. Mooi werk.
wimb
Daarna NTFS Format USB-stick gemaakt met USB_MultiBOOT6.cmd
XP geïnstalleerd vanaf USB-stick in 20 minuten.

Microsoft Update geeft nog 1 Update KB935448,
maar ik vind dat geen probleem.
Verder loopt alles prima, het blauwe scherm is vanaf het begin zichtbaar.
Je kunt nu gelukkig weer het laden van de XP Setup Boot Drivers volgen
en weet wat er gebeurt.
Hartelijk dank HJW voor het nieuwe Update Pack. Mooi werk.

wimb
Ik heb met Nlite ook die error gekregen zoals raoul en dan alles laten verder werken maar als ik dan de iso in VM stak en alles mooi instaleerde waren de update's er niet
, dus heb ik alles geintegreer met RVMintegrator 1.5.1 en dan ging het wel.
Maar nu een ander vraagje wat is het verschil als ik die Driverpack erbij steek of wat voor bedoeling is het ? voor oude pc's ?

Maar nu een ander vraagje wat is het verschil als ik die Driverpack erbij steek of wat voor bedoeling is het ? voor oude pc's ?
The Sky Is The Limit
Gebruik je wel de nieuwste beta release van nlite? dan werkt het perfect!Broere69 wrote:Ik heb met Nlite ook die error gekregen zoals raoul en dan alles laten verder werken maar als ik dan de iso in VM stak en alles mooi instaleerde waren de update's er niet, dus heb ik alles geintegreer met RVMintegrator 1.5.1 en dan ging het wel.

a neen een versie ervoor we gaan eens testen e ik hou je op de hoogteRaoul90 wrote:Gebruik je wel de nieuwste beta release van nlite? dan werkt het perfect!Broere69 wrote:Ik heb met Nlite ook die error gekregen zoals raoul en dan alles laten verder werken maar als ik dan de iso in VM stak en alles mooi instaleerde waren de update's er niet, dus heb ik alles geintegreer met RVMintegrator 1.5.1 en dan ging het wel.
The Sky Is The Limit
-
- XPu Master
Voor legitieme software moet je een sleutel kopen. www.microsoft.com/genuineBroere69 wrote:mijn home editie
met de prof was dat geen probleem alles naar wens daar
Het bespreken van activatie tooltjes is hier niet toegestaan.
Heb zelf ook geen problemen ervaren. Ik vind het ook super dat je de directx er bij in hebt gezet!TheSickman wrote:heel erg bedankt kerel
werkt perfect
-edit- Ik heb echter nog 1 opmerking: na de eerste keer opstarten is nog altijd de tijdzone verkeerd die eerder in de installatie door mij werd ingesteld..
Die fout krijg ik al verscheidene maanden, maar gelukkig is dat niet zo belangrijkgryffin53 wrote:Heb zelf ook geen problemen ervaren. Ik vind het ook super dat je de directx er bij in hebt gezet!TheSickman wrote:heel erg bedankt kerel
werkt perfect
-edit- Ik heb echter nog 1 opmerking: na de eerste keer opstarten is nog altijd de tijdzone verkeerd die eerder in de installatie door mij werd ingesteld..

Vreemd genoeg heb ik dat soms wel en soms niet.Karrashin wrote:Die fout krijg ik al verscheidene maanden, maar gelukkig is dat niet zo belangrijkgryffin53 wrote:Heb zelf ook geen problemen ervaren. Ik vind het ook super dat je de directx er bij in hebt gezet!TheSickman wrote:heel erg bedankt kerel
werkt perfect
alsof het aan het type pc ligt!
Siebe B.
Deze DirectX add-on (redxii) heeft maar 1 inf file en die uit dit sp2 pakket heeft er 20 voor DirectX. Terwijl ik in DX9C.inf lees dat het sp2 pakket wel de add-on van redxii gebruikt, is daar een reden voor om het niet te comprimeren of maakt het toch allemaal niet?
En van Flash player is als ik goed begrijp alleen de ActiveX inbegrepen. De browser plugin zal dus nog los geinstalleerd moeten worden (voor het online afspelen). Net zoals Shockwave full/slim ?
Verder kan als ik het goed begrijp de Microsoft Update Engine onderverdeelt worden in o.a. de Windows Update Engine en de Office Update Engine, en is eerst genoemde ingesloten in dit sp2 pack zodat daar verder niet meer naar gekeken hoeft te worden?
Tenslotte heb ik dat Genuine moois nooit helemaal begrepen.
Je hebt dus:
- Windows Genuine Advantage Validation
- Windows Genuine Advantage Notifications
- Office Genuine Advantage Validation
- Office Genuine Advantage Notifications
En die zitten allemaal in dit pack, of praat ik nu onzin? En daarmee is ook meteen geregeld dat ik geen plugins meer hoef te instaleren als ik met firefox de microsoft site bezoek voor bepaalde Validation updates?
En van Flash player is als ik goed begrijp alleen de ActiveX inbegrepen. De browser plugin zal dus nog los geinstalleerd moeten worden (voor het online afspelen). Net zoals Shockwave full/slim ?
Verder kan als ik het goed begrijp de Microsoft Update Engine onderverdeelt worden in o.a. de Windows Update Engine en de Office Update Engine, en is eerst genoemde ingesloten in dit sp2 pack zodat daar verder niet meer naar gekeken hoeft te worden?
Tenslotte heb ik dat Genuine moois nooit helemaal begrepen.
Je hebt dus:
- Windows Genuine Advantage Validation
- Windows Genuine Advantage Notifications
- Office Genuine Advantage Validation
- Office Genuine Advantage Notifications
En die zitten allemaal in dit pack, of praat ik nu onzin? En daarmee is ook meteen geregeld dat ik geen plugins meer hoef te instaleren als ik met firefox de microsoft site bezoek voor bepaalde Validation updates?